کد خبر: ۱۵۴۲۱۴
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۳/۱۵

تحلیل تکنیکال و حال و آینده سهام
توسط یک کارگزاری بررسی شد:

تحلیل تکنیکال و حال و آینده سهام " وملی ، پارسیان ، آریان و حسینا "

حال و آینده قیمت سهام شرکت های گروه‌ صنعتی‌ ملی ، بیمه پارسیان ، سرمایه گذاری پارس آریان و خدمات دریایی وبندری سینا توسط یک کارگزاری مورد تحلیل تکنیکال قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی بازار سهام در آخرین روزهای هفته چهار روزه کاری با برگشت تمام عیار و عبور شاخص از ابرکانال یک میلیون واحدی موجب خوشحالی سرمایه گذاران شد که کارگزاری آبان در ادامه تحلیل نمادهای بورسی و فرابورسی ، شرکت های گروه‌ صنعتی‌ ملی ، بیمه پارسیان ، سرمایه گذاری پارس آریان و خدمات دریایی وبندری سینا را مورد بررسی تکنیکال قرار داد که با صف خرید سنگینی هم روبرو بودند.

گروه‌ صنعتی‌ ملی : در سمت چپ نمودار نقش خط میانی کانال به عنوان خط مقاومتی به وضوح مشخص است و قیمت اکنون پشت این مقاومت قرار گرفته است . شکست این سطح احتمال رسیدن به سقف کانال فرضی در محدوده ۴۵۰۰۰ تومان را به شدت افزایش خواهد داد.

بیمه پارسیان : واکنش قیمت به کف و سقفهای کانال صعودی پشتوانه خوبی را برای معامله در این محدوده فراهم کرده و به نظر می رسد قیمت در حال ساختن یک حرکت ۵ موجی است که در این صورت احتمال رسیدن به محدوده ۲۰۰۰ تومان بسیار است.

سرمایه گذاری پارس آریان :  قیمت این نماد از خط میانی چنگال اندروز صعودی جدا شده و می توان با حد ضرر زیر خط میانی و هدف باند بالایی در محدوده ۱۶۰۰ تومان به دنبال فرصت خرید بود.

خدمات دریایی وبندری سینا: همانطور که در تصویر مشاهده می شود قیمت در درون یک کانال صعودی قرار گرفته و در آخرین موج اصلاحی به میانه کانال واکنش نشان داده و بار دیگر در مدار صعود قرار گرفته است .

بنابراین چنانچه قیمت موفق شود از سقف کانال قرمز رنگ عبور کند احتمال رسیدن به محدوده ۶۵۰۰ تومان و سقف کانال فرضی ابی رنگ به شدت قوت خواهد گرفت. می توان با حد ضرر ۳۸۰۰ تومان به دنبال فرصت خرید در این نماد بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ