کد خبر: ۱۵۴۲۵۶
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۳/۱۷

زمان فعالیت سینماها ، کنسرت ها، مهدهای کودک، آموزشگاه‌ها و...
توسط رئیس جمهور اعلام شد :

زمان فعالیت سینماها ، کنسرت ها، مهدهای کودک، آموزشگاه‌ها و...

رئیس جمهور با اعلام اینکه ضعیف شدن ویروس کرونا امید کاذب است، زمان فعالیت سینماها ، کنسرت ها ، مهدهای کودک، آموزشگاه‌ها و... را اعلام کرد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد: این اپیدمی طولانی خواهد بود و پایان مشخصی برای آن نیست. بنابرایم ضعیف شدن کرونا ، امید کاذب است اما نباید مردم را نگران و دچار وسواس کرد.

وی افزود:طبق مصوبات امروز ، علاوه بر مناطق سفید از ابتدای تیرماه در تمامی مناطق زرد ، نماز جمعه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و توافق با ستاد اقامه نماز جمعه برگزار می شود. مهدهای کودک، کلاس‌های قرآن و آموزشگاه‌ها مانند آموزشگاه زبان از ۲۴ خرداد با رعایت تمامی دستورالعمل‌ها فعال می شوند .

روحانی ادامه داد: تورهای مسافرتی داخلی هم از ۲۴ خرداد ، مجاز به فعالیت هستند اما برای تورهای خارجی باید بررسی‌های لازم انجام و چارچوب‌ها مشخص شود. سینماها و کنسرت‌ها هم به شرط حضور ۵۰ درصد ظرفیت سالن‌ها و رعایت کامل پروتکل‌ها از اول تیر مجاز به فعالیت هستند. مراسم در فضای باز آرامستان‌ها هم می‌تواند با توافق بخش‌های ذیربط بر چگونگی برگزاری و چارچوب‌ها آغاز شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ