کد خبر: ۱۵۴۴۳
۰:۱ - ۱۳۹۴/۶/۲۹

مالک جدید و یک کارگزار وارد هیات مدیره
با برگزاری مجمع عادی به‌طور فوق‌العاده :

مالک جدید و یک کارگزار وارد هیات مدیره "بترانس" شدند

در پی نهایی شدن معامله بلوک ۲۸ درصدی و با برگزاری مجمع عادی به‌طور فوق‌العاده مالک جدید و یک کارگزار وارد هیات مدیره ایران ترانسفو شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان خصوصی سازی درحالی بعد از ماه ها کش و قوس و ناکامی 26 مرداد قادر به فروش بلوک ۲۸.۳۸ درصدی  ایران ترانسفو شد که بعد از احراز قطعیت این معامله 35.5 میلیارد تومانی توسط خریدار ، هفته پیش مجمع عادی به‌طور فوق‌العاده بر ای انتخاب هیات مدیره برگزار شد.

در این مجمع دو شرکت وابسته به بانک ملی شامل سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی و سرمایه گذاری توسعه ملی به همراه امین توان آفرین ساز در هیات مدیره "بترانس" تثبیت شدند.

در کنار این سه عضو هم شرکت صنعت و تجارت آداک ( مالک جدید و 30.5 درصدی) و مهدی مومنی طاهری (نائب رئیس هیات مدیره کارگزاری آراد ایرانیان و یکی از مالکان آداک) قرار گرفتند.

به این ترتیب نماد معاملاتی "بترانس" که از 22 شهریور متوقف شده، طی روزهای آینده باز خواهد شد.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» آریا | ساعت ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۶/۳۰
0
0
پاسخ
سلام
امین توان آفرین ساز وابسته به بانک ملی نیست و درمجمع با آداک ائتلاف نمود. ضمنا آقای مهدی مومنی مالک آداک است. درست است که ایشان عضوهیات مدیره کارگزاری است ولی حضور ایشان در هیات مدیره بترانس ربطیبه کارگزاری نداشته و به عنوان مالک در هیات مدیره حضور دارند.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ