کد خبر: ۱۵۴۵۰۷
۰:۰ - ۱۳۹۹/۳/۲۴

دلیل تاخیر ۵ ماهه در تجدید ارزیابی شرکت فرابورسی و برای افزایش سرمایه

دلیل تاخیر ۵ ماهه در تجدید ارزیابی شرکت فرابورسی و برای افزایش سرمایه

شرکت قاسم ایران با توضیح درباره دلیل طولانی شدن بیش از ۵ ماه برنامه افزایش سرمایه اعلام کرد: گزارش اصلاحی به سازمان بورس ارسال شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت قاسم ایران در خصوص دلیل به طول انجامیدن بیش از 5 ماه برنامه افزایش سرمایه توضیح داد و اعلام کرد: گزارش اصلاحی جهت بررسی مجدد به اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه‌ ای سازمان بورس ارسال شده است.

براین اساس، حسین یوسف خزرایی مدیرعامل "قاسم" پیرو ارسال و انتشار گزارش توجیهی افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها( صرفاً زمین) و گزارش حسابرس و بازرس قانونی در دی سال گذشته اعلام کرد: جهت انجام اقدامات و فراهم سازی مستندات و گردآوری مدارک طبق درخواست اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه ای، پیگیری های مستمر و موثری از سوی شرکت صورت گرفت اما با توجه به شرایط بحرانی پیش آمده در خصوص شروع کرونا و بروز برخی از اختلالات در فعالیت کاری ادارات و از جمله عدم دسترسی و اکثر کارشناسان ارزیاب مرتبط با پرونده فرآیند افزایش سرمایه طولانی شد.

در حال حاضر ارائه تمامی مدارک و مستندات و اقدامات مورد نیاز مطروحه از سوی سازمان و با در نظر گرفتن مفاد ابلاغیه ۷ خرداد سال جاری به اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه‌ ای صورت پذیرفته و گزارش اصلاحی جهت بررسی مجدد به اداره فوق ارسال شده است. به محض دریافت مجوز برگزاری مجمع فوق العاده افزایش سرمایه از سازمان بورس، اقدامات لازم در جهت برگزاری مجمع در کوتاهترین زمان قانونی انجام خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ