کد خبر: ۱۵۴۶۲۳
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۳/۲۶

توضیح دو شرکت درباره ارزش روز سبد سهام ، برنامه تجدید ارزیابی و ...

توضیح دو شرکت درباره ارزش روز سبد سهام ، برنامه تجدید ارزیابی و ...

بیمه البرز و کشاورزی و دامپروری بینالود نیشابور درباره ارزش روز سبد سهام بورسی شرکت و ارزش افزوده این دارایی ها، پروژه های سرمایه گذاری، برنامه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی و ... توضیح دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دو شرکت بیمه البرز و کشاورزی و دامپروری بینالود نیشابور که به دلیل بازدهی مثبت بیش از 50 درصدی سهام با توقف نماد روبرو و ملزم به کنفرانس اطلاع رسانی شدند به سوالات مطرح شده در سامانه تدان پاسخ دادند و آماده بازگشت به تابلو شدند.

براین اساس، محسن پورکیانی مدیرعامل "البرز" درباره ارزش روز سبد سهام بورسی شرکت و ارزش افزوده این دارایی ها، برنامه ارتقا پرتفوی و جدا سازی بخش فروش بیمه های عمر از ساختار فنی و اجرایی و مدیریت آن، اقدامات در خصوص افزایش ثروت سهامداران از محل تغییر کاربری و دریافت سایر مجوز های لازم در خصوص زمین مهرشهر کرج، مشخصات پروژه های سرمایه گذاری، بهای تمام شده و ارزش روز آن، بررسی ظرفیت های موجود در بازار مالی و مطالعات توجیه پذیری اقتصادی سرمایه گذاری در تاسیس نهادهای مالی و حوزه های جدید سرمایه گذاری توضیح داد که اینجا قابل مشاهده است.

همچنین افشین احمدی مدیرعامل "زبینا" درباره بررسی برنامه افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها توسط هیات مدیره ، متراژ و محل زمین های شرکت توضیح داد که می توان اینجا مشاهده کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ