کد خبر: ۱۵۴۷۶۱
۰:۰ - ۱۳۹۹/۴/۱

بازگشایی نماد نخستین صندوق دولتی با بازدهی ۱۰۰ درصدی / عرضه صندوق دوم
معاون وزارت اقتصاد خبر داد:

بازگشایی نماد نخستین صندوق دولتی با بازدهی ۱۰۰ درصدی / عرضه صندوق دوم

معاون وزارت اقتصاد با اعلام بازدهی ۱۰۰ درصدی نخستین صندوق دولتی و بازگشایی امروز نماد در بورس برای شروع معامله از چهارشنبه، گفت: دومین صندوق و شامل پالایشگاه به زودی پذیره نویسی می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس بعباس معمارنژاددر مورد آخرین وضعیت نخستین صندوق سرمایه گذاری دولتی و قابل معامله (ETF) و شامل 5 بانک و بیمه سه بانک ملت، تجارت و صادرات و بیمه البرز و بیمه اتکایی امین گفت: از امروز نماد این صندوق به نام "دارا یکم" در بورس باز و امکان مشاهده ارزش روز آن فراهم و از چهارشنبه این هفته چهار تیر ، داد و ستد واحدهای آن برای دارندگان دارای کد بورسی انجام می شود .

وی ادامه داد: در حالی 3.5 میلیون فرد حقیقی اقدام به خرید 5.9 هزار میلیارد تومان از این صندوق کردند که طبق آخرین آمار ، ارزش هر واحد 10 هزار تومانی با رشد 100 درصدی به بیش از 20 هزار تومان رسیده است.

به گفته معمارنژاد ، دومین صندوق دولتی هم که شامل 6 پالایشگاه بندرعباس ، تبریز ، اصفهان، تهران ، لاوان و شیراز است در تیر ماه عرضه و پذیره نویسی می شود .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» منصور | ساعت ۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۴/۱
0
0
پاسخ
سلام اینا که گفتن دو ماه به تعویق افتاده عرضه صندوق دوم لطفا پیگیری کنید
» مجید | ساعت ۰:۴ - ۱۳۹۹/۴/۳
0
0
پاسخ
سلام همون قبلی رو بدین بعد دومی رو بفروشین. دو ماه خرید کردم هنوز نیومده تو سبد داریم هم از کارگزاری خرید کردم هم از بانک.
نمیاد دوماه گذشته پول نیست
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ