کد خبر: ۱۵۴۸۷۴
۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۴/۳

نتیجه مجمع سالانه بورس انرژی و دو شرکت دیگر + زمان دریافت سود

نتیجه مجمع سالانه بورس انرژی و دو شرکت دیگر + زمان دریافت سود

مجمع سالانه بورس انرژی، بهمن لیزینگ و کیمیدارو برگزار و طی آن ضمن تصویب صورت های مالی مقرر شد به ازای هر سهم به ترتیب ۵۶، ۳۵۰ و ۹۰۰ ریال سود توزیع شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، نتایج مجمع سالانه سه شرکت بورس انرژی ، بهمن لیزینگ و کیمیدارو مشخص شد.

نتیجه مجمع سالانه "انرژی"

براین اساس، مجمع سالانه بورس انرژی با حضور 70 درصد سهامداران در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد و پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به اسفند گذشته و نظر حسابرس و بازرس قانونی، صورت های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از 556 ریال سود محقق شده هر سهم، 56 ریال معادل 10 درصد توزیع شود.

همچنین گروه مالی ملت، هلدینگ گسترش نفت و گاز پارسیان، سرمایه گذاری صنایع برق و آب صبا، کانون کارگزاران بورس، سرمایه گذاری اهداف، کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران و سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات به مدت دو سال به عنوان اعضای جدید حقوقی هیات مدیره انتخاب شدند.

سود سهام اشخاص حقیقی از 7 مرداد تا اول اسفند و اشخاص حقوقی از اول بهمن تا اول اسفند از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز می شود.

نتیجه مجمع سالانه "ولبهمن"

مجمع سالانه بهمن لیزینگ بعداز ظهر شنبه 31 خرداد با حضور 70.7 درصد سهامداران در محل شرکت  بهمن موتور برگزار شد.

در این مجمع پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به اسفند گذشته و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت، صورت های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از 535 ریال سود محقق شده هر سهم، 350 ریال معادل 65 درصد توزیع شود.

همچنین به اتفاق آرا، شرکت های گروه بهمن، مزدا یدک، شاسی ساز ایران، بازرگانی عصر بهمن و بازرگانی سروش بهمن به مدت دو سال به عنوان اعضای جدید حقوقی هیات مدیره انتخاب شدند.

سود سهامداران حقیقی و حقوقی از یک دی و یک بهمن تا پایان مهلت قانونی از طریق شبکه بانکی واریز می شود.

نتیجه مجمع سالانه "دکیمی"

مجمع سالانه کیمیدارو نیز صبح دوشنبه دو تیر با حضور 72.2 درصد سهامداران در محل کیلومتر 3 جاده آبعلی، جنب تعمیرگاه مرکزی سایپا برگزار شد.

در این مجمع پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به اسفند گذشته و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت، صورت های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از 1310 ریال سود محقق شده هر سهم، 900 ریال معادل 69 درصد توزیع شود.

سود سهام سهامداران دارای یک تا 30 هزار سهم در دی ماه و از 30 هزار و یک سهم به بالا و اشخاص حقوقی تا بهمن ماه فقط از طریق شماره حساب های اعلامی بانک های ملی و صادرات واریز می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ