کد خبر: ۱۵۴۹۲۷
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۴/۴

سهام همه سازمان ها باید عرضه اولیه و زمان ورود شرکت ها کوتاه شود
رییس جمهور :

سهام همه سازمان ها باید عرضه اولیه و زمان ورود شرکت ها کوتاه شود

رییس جمهور با بیان اینکه مهم ترین وظیفه وزارت اقتصاد تقویت و حفاظت از بورس است، گفت: باید سهام همه دستگاه ها عرضه اولیه و آماده سازی شرکت ها برای ورود به بازار سرمایه به چند روز برسد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسن روحانی در جلسه هیات دولت گفت: مشکلات امروزه یا مربوط به کرونا و یا مربوط به تحریم است. سه سال است در برابر تحریم های شدید مقاومت می کنیم. این فشار فعلی عادی نیست و می خواهند مردم را بشکنند.

وی با بیان اینکه بانک مرکزی قطعا مشکل ارز را کنترل خواهد کرد، افزود: صادرات در خرداد نسبت به چند ماه قبل خیلی بهتر شده و این شرایطی که الان می‌بینیم به دلیل تاثیرات ماه های قبل و تبلیغات دشمن است. صادرکنندگان باید بدانند، مالک ارز دولت است و موظفند ارز را برگردانند و کسانی که بخواهند تخلف کنند، قوه قضاییه و بانک مرکزی وارد عمل می‌شوند.

رییس جمهور عنوان کرد: دولت در زمینه گرانی اجاره بها نمی تواند بی تفاوت باشد.تصمیم گیری درباره  قیمت مسکن و اجاره بها در جلسه بعدی ستاد مقابله با کرونا انجام خواهد شد. تمام وزارتخانه‌ها، دستگاه‌ها، شرکت‌ها و نیروهای مسلح، هر کس زمین دارد، این زمین را باید در اختیار وزارت مسکن قرار دهد.

روحانی ادامه داد: دولت باید سهام بانک ها و شرکت های دولتی هم باید سهام را در بورس عرضه کنند. بورس را محکم و مستحکم نگاه می داریم . مهم ترین وظیفه وزارت اقتصاد، تقویت و حفاظت از بورس است . باید همه دستگاه ها در بورس سهام عرضه کنند و طرح های نیمه تمام واگذار شود. ماه ها ورود شرکت ها به بورس طول می کشد که این زمان باید به چند روز برسد .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ