کد خبر: ۱۵۴۹۳۷
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۴/۴

ششمین عرضه اولیه با ۴۱۰ تومان انجام شد/ سهمیه و نقدینگی/عدم رکورد جدید
با واگذاری ۱۴ درصد سهام سرمایه گذاری پویا:

ششمین عرضه اولیه با ۴۱۰ تومان انجام شد/ سهمیه و نقدینگی/عدم رکورد جدید

با آغاز فرایند عرضه اولیه ۱۴ درصد از سهام سرمایه گذاری پویا به عنوان ششمین عرضه اولیه سال جاری، هر سهم این شرکت ۴۰۰ میلیارد تومانی ۴۱۰ تومان کشف قیمت شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فرآیند عرضه اولیه 14 درصد از سهام سرمایه گذاری پویا به عنوان ششمین عرضه اولیه سال جاری ساعاتی پیش آغاز شد که در نهایت هر سهم "وپویا" 410 تومان کشف قیمت شد.

این عرضه شامل 560 میلیون سهم "وپویا" با محدوده قیمتی 390 تا 410 تومانی هر سهم و سهمیه 300 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی بود اما مانند همیشه به دلیل استقبال زیاد سرمایه گذاران ، سهمیه هر فرد به 229 سهم کاهش یافت که به نقدینگی حدود 94 هزار تومانی نیاز بود.

همچنین یک درصد از سهام شرکت شامل 40 میلیون سهم متعلق به صندوق های سرمایه گذاری است که روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت کشف شده 410 تومانی، تخصیص داده می شود .

به این ترتیب، دو میلیون و 579 هزار و 755 نفر خریدار "وپویا" شدند تا رکورد تعداد مشارکت کنندگان در عرضه اولیه پلیمر آریاساسول با سه میلیون و 388 هزار و 79 خریدار در 7 خرداد همچنان پاربرجا بماند.

بنابراین گزارش، طی سال جاری سهام پنج شرکت سرمایه گذاری صبا تامین، شستا، پگاه گیلان، لاستیک یزد و پلیمر آریاساسول در 20 و 27 فروردین، 10 و 31 اردیبهشت و 7 خرداد عرضه اولیه شده و سرمایه گذاری پویا ششمین شرکت تازه وارد سال بشمار می رود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۴/۴
1
0
پاسخ
سلام بنده خدا سفارشات نصف بیشتر مردم رو بر باد دادید با این هسته معاملاتی نوبرانه بعدش هم می آیید از آمار شرکت کننده ها میگید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ