کد خبر: ۱۵۴۹۷۸
۹:۴ - ۱۳۹۹/۴/۷

سایپا خطوط تولید کوئیک را به پارس خودرو داد / تولید و فروش محصولی جدید
به مدت ده سال :

سایپا خطوط تولید کوئیک را به پارس خودرو داد / تولید و فروش محصولی جدید

سایپا از واگذاری خطوط تولید کوئیک R به پارس خودرو به مدت ده سال برای تولید و فروش محصولی جدید با برند "خپارس" خبر داد و اماده بازگشایی نماد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت سایپا از واگذاری خطوط تولید کوئیک R به پارس خودرو به مدت ده سال برای تولید و فروش محصولی جدید با برند "خپارس" خبر داد و اماده بازگشایی نماد شد.

براین اساس، "خساپا" اعلام کرد: با توجه به قطع همکاری شرکای تجاری خارجی پارس خودرو و وجود ظرفیت بلا استفاده در شرکت فوق و با عنایت به مصوبه هیات مدیره، سایپا به عنوان سهامدار عمده در نظر دارد در راستای ایجاد منافع برای سهامداران خرد "خپارس" اقدام به انتقال خط تولید محصول کوئیک آر و سایر محصولات خانواده R گروه سایپا به پارس خودرو به مدت ده سال کند تا با استفاده از ظرفیت های موجود، تولید و فروش محصولی جدید با برند پارس خودرو صورت پذیرد.

در حال حاضر سایپا با تولید محصولات خانواده X100 ، X200 و کوئیک از تمامی ظرفیت های موجود استفاده کرده و انتقال خطوط کوئیک آر خللی در روند تولید و فروش این شرکت ایجاد نمی‌کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۴/۷
0
0
پاسخ
نیست خیلی قیمتش مناسبه خط تولید رو داده به پارس خودرو
» ناشناس | ساعت ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۴/۷
0
0
پاسخ
انشاالله ک با این همکاری پراید گرون نشه
» حجت | ساعت ۱۷:۷ - ۱۳۹۹/۴/۸
0
0
پاسخ
شما همکاری یا هر کاری میتونین بکنین ولی نمیتونین قیمت رو متعادل نگهدارین چون سوراخ دعا رو گم دارین فقط گمرکات باید برداشته بشه یعنی چی یکی بخواد یک ماشین بخره با پولی که مالیاتشو همه چیزشو پرداخته بعد بیاد برای وارد کردن یک خودرو تقریبا معمولی که توی تمام دنیا 18000 دلاره مبلغی تقریبا چهار برابر بپردازه .اینجوری میخواستین جلوی قیمت رو بگیرین .. تو کشوری که حتی روندن بسیاری از موتور سیکلتها غیر مجازه چه چیزی رو میشه درست کرد
» H.o | ساعت ۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۴/۹
0
0
پاسخ
چرا در مورد خودروهای جدید مثل شاهین قیمتشون اعلام نمیشه تا کساییکه میخان انصراف بدن تا ارزش پولشون بیشتر از این کم نشده این کارو بکنن.نه سود به پولشون میدید نه در مورد آپشنها و ماهیت خودرو اطلاعاتی میدید نه اصلا معلومه قیمتش چقدر هست .
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ