کد خبر: ۱۵۴۹۹۱
۱۱:۱ - ۱۳۹۹/۴/۷

تعهدات معوق ۵ محصول پر فروش ایران خودرو تا شهریور صفر می شود
وعده مدیرعامل :

تعهدات معوق ۵ محصول پر فروش ایران خودرو تا شهریور صفر می شود

مدیرعامل ایران‌خودرو از به روز رسانی تعهدات معوق ۵ محصول پر فروش این خودروساز خبر داد و گفت: تمامی تعهدات معوق تا شهریور به صفر می رسد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فرشاد مقیمی در نشست با مدیران ارشد حوزه بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: شهریور سال گذشته ، تعهدات معوق به مشتریان به بیش از ۲۰۰هزار دستگاه خودرو رسیده بود اما با همت مجموعه کارکنان، تعهدات ۵ محصول بروز شده و در آینده نزدیک تمامی تعهدات معوق بروز خواهد شد.

وی افزود: خودروهای بنزینی با استاندارد یورو ۵ تولید و تحویل مشتریان می شود اما اعمال استاندارد یورو ۵ برای خودروهای دوگانه سوز زمان‌بر بوده و نیازمند اجرای طرح های متعدد بهبود کیفیت است. اما به زودی مشکل شماره گذاری خودروهای دوگانه سوز نیز رفع خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: سالانه هزینه قابل توجهی صرف امور لجستیک می شود. لذا اقدامات اصلاحی موثری در این مسیر تعریف شده و درحال پیاده سازی است. بر این اساس مدیران ارشد حوزه بازاریابی و فروش باید طوری برنامه ریزی کنند که خودروهای تولیدی هر سایت برای جلوگیری از کاهش هزینه‌های لجستیک در همان منطقه جغرافیایی توزیع شود.

مقیمی با اشاره به لزوم توسعه خدمات پس از فروش ایران خودرو در بازارگفت: باید طوری برنامه ریزی شود که مشتریان برای خرید قطعه به جای مراجعه به مراکز نامعتبر صرفا به شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو مراجعه کنند.

همچنین محسن ناقدی قائم مقام مدیر عامل بازاریابی و فروش ایران خودرو از برنامه برای اجرای چندین طرح بهبود خدمات به مشتریان خبر داد و گفت: فعالیت هایی که انجام می شود باید برای مشتری ارزش افزوده ایجاد کند. در کم تر از یک ماه توانستیم بخشی از اجرای تعهدات و تحویل خودروهای ثبت نامی در طرح فروش فوق‌العاده را آغاز کنیم.

وی افزود: با توجه به توان‌مندی‌های ایران خودرو در تولید خودروهای سفارشی،برنامه‌هایی برای احیای نشان آپکو  و کسب سهم مناسب از بازار قطعات آپشن داریم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ