کد خبر: ۱۵۵۰۵۸
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۴/۸

درآمد به‌پرداخت ملت ۴۸ درصد بیشتر شد و به ۶۱۴ میلیارد تومان رسید
در سه ماه اول سال :

درآمد به‌پرداخت ملت ۴۸ درصد بیشتر شد و به ۶۱۴ میلیارد تومان رسید

شرکت به‌پرداخت ملت در عملکرد سه ماه اول سال جاری ، قادر به افزایش ۴۸ درصدی درآمد شده و بیش از ۶۱۴ میلیارد تومان درآمد کسب کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت به‌پرداخت ملت در عملکرد سه ماه اول سال بیش از 614 میلیارد تومان درآمد کسب کرد که در مقایسه با درآمد 416 میلیارد تومانی مدت مشابه سال گذشته نشان از رشد 48 درصدی دارد.

بر اساس این گزارش ، "به‌پرداخت ملت" در سه ماهه نخست سال جاری درآمدی معادل 221 میلیارد تومانی شناسایی کرده است. این در حالی است که شرکت در خرداد سال گذشته سال قبل ، حدود 137 میلیارد تومان درآمد کسب شده بود.

بر اساس آخرین آمار شاپرک و مربوط به اردیبهشت ، به‌پرداخت ملت  با در اختیار داشتن 22.26 درصد به لحاظ تعداد تراکنش و 26.49 درصد به لحاظ مبلغ تراکنش در میان 12 شرکت صنعت پرداخت (PSP) دارای رتبه نخست بوده و به نوعی رهبری گروه را در اختیار دارد. همچنین رتبه نخست این صنعت در خاورمیانه و رتبه پانزدهم را در دنیا را به خود اختصاص داده است.

با آن که صنعت پرداخت در حال گذار از دوران رشد به دوران بلوغ است و می توان افزایش رقابت ها و به تبع آن کاهش حاشیه سود شرکت ها طی سالیان اخیر را به وضوح مشاهده کرد با این حال به پرداخت ملت توانسته علیرغم این رقابت سنگین علاوه بر رشد درآمدها، هزینه ها را نیز تا حد زیادی کنترل کرده و حاشیه سود خالص و ناخالص را نسبت به سال 97 اندکی بهبود بخشد.

موضوع مهم تری که به‌پرداخت ملت به عنوان رهبر حوزه پرداخت الکترونیک به آن توجه کرده و بسیار حائز اهمیت است با آغاز شیوع ویروس کرونا استفاده مردم از پول نقد در زندگی روزمره به شدت کاهش یافته و بسیاری استفاده از پرداخت های غیرنقدی را جایگزین استفاده از پول نقد کرده اند و این شرکت در نظر دارد با تزریق و تامین پوز فروشگاهی در کل کشور ، فرهنگ پرداخت الکترونیک و حذف پول نقد برای بسیاری نهادینه کند .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ