کد خبر: ۱۵۵۰۷۳
۰:۱ - ۱۳۹۹/۴/۹

برنامه ویژه وزارت خارجه برای حضور ایرانیان خارج از کشور در بورس
معاون اقتصادی وزیر خارجه خبر داد:

برنامه ویژه وزارت خارجه برای حضور ایرانیان خارج از کشور در بورس

معاون اقتصادی وزیر خارجه با اشاره به موفقیت‌های بزرگ اخیر بورس از انجام اقداماتی برای حضور ایرانیان خارج از کشور در آینده ایی بسیار نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، غلامرضا انصاری پس از برگزاری ششمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی خارجی درباره اقداماتی برای حضور ایرانیان خارج نشین در بورس گفت: ایرانیان خارج از کشور به شدت به ایران علاقمندند و می‌توانند در این مقطع حساس اقتصادی و به ویژه در سال جهش تولید در این نهضت مشارکت داشته باشند.

وی ادامه داد: قرار است اطلاعات لازم درباره بازار سرمایه و چگونگی مشارکت ایرانیان خارج از کشور از سوی کارشناسان بورس و به وسیله رایزنی‌های اقتصادی و نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور در اختیار متقاضیان قرار گیرد. اگر بتوان توان و علاقه ایرانیان خارج از کشور را به بورس سوق دهیم فرصتی طلایی برای جذب سرمایه‌ها و توسعه اقتصادی خواهد بود.

انصاری افزود : از نمایندگان بورس خواستیم اطلاعات بیشتری در اختیار نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور قرار دهند تا اطلاعات دست اول به مراجعه کنندگان داده شود. بنابراین در آینده بسیار نزدیک ، شاهد حضور قوی و فعال‌تر هموطنان در بازار سرمایه ایران خواهیم بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ