کد خبر: ۱۵۵۰۹۵
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۴/۹

رییس پلیس بین‌الملل ناجا درباره مرگ قاضی سابق فراری توضیح داد

رییس پلیس بین‌الملل ناجا درباره مرگ قاضی سابق فراری توضیح داد

رییس پلیس بین‌الملل ناجا درباره ابهامات مرگ قاضی سابق فراری در هتل دوک رومانی، توضیحاتی داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از میزان، سردار هادی شیرزاد در خصوص علت بازداشت نشدن غلامرضا منصوری در رومانی گفت: هنگامی که برای متهم اعلان قرمز صادر شود،دادگاه کشوری که مجرم در آن حضور دارد بر اساس مستندات کشور درخواست‌کننده برای محاکمه وی زمانی تعیین می‌کند. نوبت دادگاه منصوری نیز 22 تیر تعیین شده بود.

وی افزود: متهمی که برای وی اعلان قرمز صادر شده تحت نظر پلیس و قوه‌ قضائیه آن کشور قرار خواهد داشت. همچنین یا باید بازداشت شود و به زندان برود یا اینکه تحت‌الحفظ و ممنوع‌الخروج باشد که درباره منصوری با توجه به شرایط کرونایی،حکم قاضی رومانی مبنی بر بازداشت در زندان نبود و در نامه‌ای اعلام کردند که تا تاریخ برگزاری دادگاه، زیرنظر پلیس و قوه‌قضائیه بوده و ممنوع‌الخروج خواهد بود.

رییس پلیس بین‌الملل ناجا ادامه داد: پس از حادثه مرگ منصوری، نامه ای از پلیس بین الملل بخارست به ایران دال بر خودکشی ارسال و جنازه به واحد جنایی بخارست منتقل شد.یکی از درخواست های ایران اعزام گروه کارشناسی برای بررسی میدانی صحنه حادثه بود. پلیس رومانی خواهان پیگیری این درخواست از مسیر دیپلماتیک شد.

شیرزاد گفت:طبق نتایج اولیه کالبد شکافی، مرگ در اثر اصابت جسمی سخت به سر گزارش شد.برای تعیین قطعی هویت مقتول به مستندات دیگری از جمله پروفایل دی ان ای نیاز است و پلیس اینترپل نیز اعلام کرده که پروفایل در حال آماده سازی بوده و به زودی به ایران ارسال می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ