کد خبر: ۱۵۵۱۰۳
۱۳:۰ - ۱۳۹۹/۴/۹

ادعای وزارت صنعت برای پذیرش و تامین مالی ۱۰۰ شرکت در بورس
مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و تأمین مالی خبر داد:

ادعای وزارت صنعت برای پذیرش و تامین مالی ۱۰۰ شرکت در بورس

مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و تأمین مالی وزارت صنعت ضمن اشاره به ارائه تسهیلات به بخش تولید از محل تبصره ۱۸ مدعی پذیرش و تامین مالی ۱۰۰ شرکت در بورس شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، نعمت الله شهبازی در جلسه ویدئو کنفرانس با معاونین برنامه ریزی سازمان های صنعت گفت: در راستای کمک به بخش تولید و تحقق شعار جهش تولید، هدف گذاری کردیم 100 شرکت تولیدی از سوی بورس، پذیرش یا از طریق این بازار، تامین مالی شوند.

وی افزود: طبق مصوبه سران قوا و عنایت مقام معظم رهبری، هر بنگاهی که سال جاری به بورس وارد شود، پیشینه مالی سال‌های گذشته این بنگاه به ‌هیچ‌ عنوان بررسی نخواهد شد. حجم نقدینگی بالا است و باید تلاش کنیم بخشی از آن به سوی تولید سوق داده شود و این از سیاست های مهم وزارت صنعت است.

این مقام مسئول در خصوص ارائه تسهیلات به بخش تولید عنوان کرد: بانک‌ها و صندوق‌ توسعه ملی هر کدام 5 هزار و 540 میلیارد تومان تاکنون برای تبصره 18 آورده داشتند که در مجموع 11.8 هزار میلیارد تومان منابع برای تبصره 18 اختصاص یافته است. تاکنون 834 شرکت تولیدی با مبلغ 4.7 میلیارد تومان موفق شدند از این منابع استفاده کنند.

شهبازی ادامه داد: استان های تهران، اصفهان، البرز و مرکزی بیشترین پرداخت از محل تبصره 18 را بخش تولید داشته اند. با توجه به اینکه منابع این تسهیلات مشخص شده باید سرعت پرداخت توسط بانک ها بیشتر شود و استان ها هم با جدیت بیشتری این موضوع را دنبال کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ