کد خبر: ۱۵۵۱۳۵
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۴/۱۰

وعده افزایش عرضه های اولیه و ورود ۲۱ شرکت سازمان تامین اجتماعی
وزیر اقتصاد اعلام کرد:

وعده افزایش عرضه های اولیه و ورود ۲۱ شرکت سازمان تامین اجتماعی

وزیر اقتصاد گفت: از هفته آینده ورود شرکت های جدید به بازار سرمایه و عرضه اولیه هر دو روز سهام جدید بیشتر می شود و سازمان تامین اجتماعی و شستا ۲۱ شرکت عرضه اولیه می کنند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فرهاد دژپسند در جریان امضای تفاهم نامه همکاری ایجاد پنجره واحد برای ورود شرکت‌های بخش خصوصی به بازار سرمایه گفت: درحالی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس و فرابورس شفاف هستند که بسیاری از شرکت‌های متقاضی ورود به بازار سهام نگران ورود سازمان امور مالیاتی بودند. به همین دلیل طبق مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی ، سازمان امور مالیاتی به جز سال ۹۸ به پرونده‌های سال‌های قبل شرکت‌ها مراجعه نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه بورس حامی سهامداران خرد بوده و از اعمال ضوابط و مقررات دست بر نمی‌دارد، ادامه داد: سرعت ورود شرکت های جدید به بازار سرمایه و اجرای برنامه عرضه اولیه هر دو روز سهام جدید از هفته آینده عملی می شود و طبق تفاهم با تامین اجتماعی و شستا ، ۲۱ شرکت عرضه اولیه می شوند.

دژپسند با تاکید بر جدی بودن راه اندازی بورس املاک و مستغلات و درگیر بودن ۱۲ حوزه ، افزود: با همکاری سازمان بورس، اولین جلسه برگزار شد و بسیاری از سازمان ها مانند بنیادهای مستضعفان و شهید، ستاد فرمان امام، تامین اجتماعی و دانشگاه ازاد و... برای عرضه املاک اعلام امادگی کردند .

براساس این گزارش، تفاهم نامه ایجاد پنجره واحد برای ورود شرکت‌های بخش خصوصی به بازار سرمایه بین اتاق بازرگانی، جامعه حسابرسان، بورس تهران و فرابورس امضا شد . این تفاهم نامه یکسال بوده و در صورت توافق طرفین تمدید می‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» سید حسن موسوی | ساعت ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۴/۱۰
0
0
پاسخ
انشاالله این کار وزیر اقتصاد موفق خواهد بود
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ