کد خبر: ۱۵۵۱۵۲
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۴/۱۰

شاخص با ثبت رکورد روزانه تاریخ بورس از خط مقاومت ۱.۵ میلیونی عبور کرد
با رشد ۶۴ هزار و ۹۱۱ واحدی:

شاخص با ثبت رکورد روزانه تاریخ بورس از خط مقاومت ۱.۵ میلیونی عبور کرد

در جریان معاملات امروز، شاخص با جهش بی سابقه ۶۴ هزار و ۹۱۱ واحدی ضمن ثبت رکورد بیشترین رشد روزانه در تاریخ بورس به راحتی از مرز مقاومت روانی ۱.۵ میلیون واحد گذر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات چهارمین روز کاری هفته، بازار سهام پس از افت 10 هزارواحدی دیروز، سرتاسر مثبت آغاز به کار کرد. به طوری که عمده نمادها و گروه ها رشد تقاضا را تجربه کردند و در نهایت نماگر بازار جهش بی سابقه روزانه 64 هزار و 911 واحدی را در تاریخ بورس به ثبت رساند.

به این ترتیب درحالی شاخص امروز با کاهش تردید در ادامه رشد بازار با قدرت از مقاومت روانی 1.5 میلیون واحدی عبور کرد که بیش از 10.3 هزار میلیارد تومان در بورس و 11.4 هزار میلیارد تومان در فرابورس دست به دست شد و ارزش معاملات خرد نیز به بیش از 14 هزار میلیارد تومان رسید.

در این رویداد شرکت های بزرگ چون هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه، ملی مس، شستا، گل گهر، پالایشگاه اصفهان و تاپیکو بیشترین اثر مثبت 4337 تا 1649 واحدی را بر شاخص داشتند .

بیشترین حجم معاملات هم به بانک تجارت، بانک صادرات، هلدینگ دارویی برکت، گلوکوزان به همراه ذوب آهن با داد و ستد بیش از 737، 466 ، 217، 199 و 17 میلیون سهمی تعلق گرفت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ