کد خبر: ۱۵۵۱۸۴
۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۴/۱۱

ادعای دو نماینده مجلس علیه تاجگردون : رانت خواری ، مدرک جعلی و...

ادعای دو نماینده مجلس علیه تاجگردون : رانت خواری ، مدرک جعلی و...

دو نماینده مجلس در اعتراض به اعتبارنامه تاجگردون منتخب گچساران، ادعاهایی درباره رانت خواری ، مدرک جعلی و...مطرح کردند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس، روح الله نجابت با اشاره به اتهامات وارد شده به غلامرضا تاجگردون گفت: در نامه‌ای که ۱۰ خرداد به رئیس شعبه ۱۲ ارسال شد، دلایلی همچون رانت خواری، کسب منافع اقتصادی و اعمال نفوذ شبکه‌ها از طرق مختلف در دستگاه‌های دولتی، شرکت‌ها و بخش خصوصی مطرح شده است.

وی افزود: موضوع روال قانونی را طی می‌کند.اما تنها اولویت مجلس یازدهم نیست. موضوعات معیشتی مردم ، خودرو، مسکن و ...مورد رسیدگی نمایندگان است. باید ابتدای کار، دندان پوسیده را کنار بگذاریم. اگر بخشی از بدن آلوده باشد، سایر نقاط را آلوده می‌کند. مردم دغدغه دارند و باید به آن پرداخت.

علیرضا زاکانی نیز استفاده از مدرک دکترا را از موارد پرونده تاجگردون عنوان کرد و گفت: در جایی دکترای وی اقتصاد و بعد مدیریت و ... معرفی شده در حالی که فوق‌لیسانس بیشتر ندارد. همچنین در ثبت‌نام ،ذکر نکرده فرزند دومی در خارج از کشور ذارد که در شناسنامه وی ثبت نشده است‌.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های تاجگردون این است که به هیچ حرفی پایبند نیست و مکررا خلاف گویی می کند.در این مسیر سعی کردیم هر حرفی که می زنیم با ارائه سند باشد اما شعبه ۱۲ بررسی اعتبارنامه نمایندگان و کمیسیون تحقیق به هیچ وجه به این اسناد ورود نکردند.

زاکانی ادامه داد: یکی دیگر از ادعاهای دروغ تاجگردون این است که معترضان به اعتبارنامه، وی را به ارتباط با رژیم صهیونیستی متهم کرده اند.چنین ادعایی صحت ندارد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ