کد خبر: ۱۵۵۱۹۰
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۴/۱۱

دومین عرضه اوراق فولاد مبارکه در بورس کالا با هزار میلیارد تومان
از هفته آینده انجام می شود :

دومین عرضه اوراق فولاد مبارکه در بورس کالا با هزار میلیارد تومان

مرحله دوم عرضه اوراق سلف موازی استاندارد ورق گرم نوردیده شرکت فولاد مبارکه از ۱۴ تیر به ارزش هزار میلیارد تومان در بورس کالا آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مدیریت توسعه بازار مشتقه بورس کالا اعلام کرد: مرحله دوم عرضه اوراق سلف موازی استاندارد ورق گرم نوردیده شرکت فولاد مبارکه در نماد "عفولاد ۳" با قیمت ۷۴۱۰۹ تومان در هر قرارداد ۱۰ کیلوگرمی (تعداد ۱۳.۴۹۳.۶۳۷  قرارداد) از ۱۴ تیر به ارزش هزار میلیارد تومان از طریق شرکت کارگزاری بانک ملت در بورس کالا آغاز می شود.

انتشار این اوراق سلف در سه مرحله هزار میلیارد تومانی انجام می شود که فاصله زمانی بین هر مرحله انتشار اوراق بیش از سه ماه نخواهد بود. حجم عرضه اولیه این اوراق در هر مرحله حدودا ۲۰ هزار تن است به شرط آنکه ارزش اوراق در هر مرحله از هزار میلیارد تومان بیشتر نباشد. مرحله اولیه تامین مالی فولاد مبارکه از طریق انتشار اوراق سلف موازی ۳۰ اردیبهشت ماه در بورس کالا با موفقیت انجام شد.

در این عرضه دوره پیش گشایش از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰ و دوره عادی معاملات از ساعت ۱۰ تا ۱۲:۳۰ خواهد بود و معاملات ثانویه از ۱۵ تیر ماه آغاز شده و تا ۱۴ تیر سال ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.این عرضه به روش گشایش انجام شده و دامنه نوسان قیمت در عرضه اولیه مثبت و منفی ۵ درصد خواهد بود.

در صورتی که در پایان مدت عرضه اولیه، بخشی از اوراق پذیره نویسی نشود، متعهد پذیره نویسی مکلف به خرید اوراق باقی مانده به قیمت تعیین شده در بازار است. در صورتی که در پایان مدت عرضه اولیه هیچ بخشی از پذیره نویسی اوراق صورت نگیرد، متعهد پذیره نویسی مکلف به خرید اوراق به قیمت پایه خواهد بود. 

قیمت اعمال در اختیار فروش تبعی ۱۱۸.۵ درصد قیمت پایه عرضه اولیه در سررسید اوراق و قیمت اعمال در اختیار خرید تبعی ۱۱۹ درصد قیمت پایه عرضه اولیه در سررسید اوراق و قیمت خرید بازارگردان در معاملات ثانویه قیمت پایه در عرضه اولیه به علاوه ۱۷.۵ درصد سالانه روزشمار تعیین شده است.

سایر مشخصات اوراق اینجا قابل مشاهده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ