کد خبر: ۱۵۵۱۹۲
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۴/۱۱

افزایش قیمت اثری بر رشد درآمد شرکت سیمانی ندارد

افزایش قیمت اثری بر رشد درآمد شرکت سیمانی ندارد

سیمان مجد خواف با اشاره به تصویب افزایش قیمت سیمان از عدم اجرای بخش اول خط تولید و عدم تأثیر افزایش نرخ در رشد درآمدها خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت سیمان مجد خواف با اشاره به تصویب افزایش قیمت سیمان از عدم اجرای بخش اول خط تولید و درنتیجه عدم تأثیر افزایش نرخ در رشد درآمدها خبر داد .

براین اساس، "سخواف" پیرو گزارش منتشره در انجمن صنعت سیمان مبنی بر افزایش قیمت این محصول اعلام کرد: نظر به تصویب افزایش قیمت سیمان در 9 تیر ماه متذکر می شودد سال ها است به دلیل فزونی یافتن میزان عرضه سیمان نسبت به تقاضا، شاهد پایین بودن قیمت این کالا بوده به ویژه با رقابت منفی بین کارخانجات سیمان در دادن تخفیف های نامتعارف روبرو هستیم.

لذا اعلام خبر افزایش نسبی قیمت سیمان هر چند در حد انتظار مدیران این صنعت نبوده و فقط بخشی از زیان های وارده در سال های اخیر را جبران می کند ولی در کل خوشایند است .به دلیل عدم اجرای بخش اول خط تولید این شرکت در حال حاضر در این کارخانه سیمان فقط از طریق کلینکرهای تأمین شده از سایر کارخانجات و به روش کارمزدی تولید می شود با این وصف این افزایش قیمت تأثیری در افزایش درآمد این شرکت ندارد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ