کد خبر: ۱۵۵۲۰۱
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۴/۱۱

تولید رمز ارز‌ها بزودی اجرا می شود/ قاچاق ۲۰ خودرو لوکس و جریمه ۱۱۰ میلیاردی
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا:

تولید رمز ارز‌ها بزودی اجرا می شود/ قاچاق ۲۰ خودرو لوکس و جریمه ۱۱۰ میلیاردی

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از ابلاغ دستورالعمل روش تولید رمز ارز‌ها در هیات دولت در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ۲۰ خودروی لوکس قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی مویدی خرم آبادی درباره دستورالعمل روش تولید رمز ارز‌ها به صدا و سیما گفت: دستور العمل نحوه تولید رمز ارز‌ها پس از پیگیری‌های ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کمیسیون تخصصی اقتصادی هیات دولت تنظیم و به تصویب رسیده است.

وی افزود: این دستور العمل که بر روش تولید رمز ارز و به طور مثال نحوه محاسبه برق مصرفی آن‌ها نظارت دارد به زودی ابلاغ خواهد شد و تولیدکنندگان رمز ارز پس از این مصوبه با رعایت ضوابط  اقدام به تولید رمز ارز کنند.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ادامه داد: ۲۰ خودروی لوکس قاچاق به ارزش حدود ۱۰۰ میلیارد تومان که پیش از این وارد شده و با مدارک جعلی در حال استفاده بود در استان البرز کشف و پرونده آن به قوه قضائیه فرستاده شد.

مویدی خرم آبادی گفت: پرونده قاچاق منگنز نیز پس از سال‌ها بلاتکلیفی، توسط پیگیری‌های ستاد به نتیجه رسیده و متخلف محکوم به پرداخت ۱۱۰ میلیارد تومان جریمه شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ