کد خبر: ۱۵۵۲۰۹
۱۴:۹ - ۱۳۹۹/۴/۱۱

مشارکت ۴.۵ میلیون نفر در هفتمین عرضه اولیه / در انتظار کشف قیمت
مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس خبر داد:

مشارکت ۴.۵ میلیون نفر در هفتمین عرضه اولیه / در انتظار کشف قیمت

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس از مشارکت بیش از ۴.۵ میلیون نفر در عرضه اولیه سهام سرمایه گذاری سیمان تامین، رکورد بی سابقه جهش ۶۶ هزار واحدی روزانه شاخص خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، روح اله دهقان به شبکه خبر گفت: با توجه به استقبال بیش از اندازه مردم برای خرید سهام عرضه اولیه سیمان تأمین در نماد "سیتا" تعداد مشتریان عرضه اولیه نسبت به سری قبل 50 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: در عرضه اولیه قبلی 2.5 میلیون نفر و در عرضه اولیه قبل از آن هر کدام 3 میلیون نفر مشارکت کردند و امروز بالغ بر 50 درصد رشد در مشتریان خرید سهام عرضه اولیه سیمان تأمین مشاهده شده است. امروز شاخص کل بورس هم بیش از 66 هزار واحد رشد کرده و به رکورد بی سابقه یک میلیون و 612 هزار و 889 واحد رسیده است.

این مقام مسئول ادامه داد: روند پرداخت در کارگزاری‌ها گرچه به کندی صورت می‌گیرد اما برخی کارگزاری‌ها نسبت به مشتریان متعهد شده‌اند که به ویژه در خرید سهام عرضه اولیه، اعتباری به مشتریان می‌دهند و بعداً مشتریان می‌توانند حساب را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شارژ کنند. امروز سیستم پرداخت شاپرک گرچه مشکل داشته اما فکر می‌کنم تأثیری در عرضه اولیه سهام سیمان تأمین نداشته است.

دهقان درباره مشکل یکی از کارگزاری‌ها نیز توضیح داد: بعد از ایجاد مشکل برای کارگزاری آگاه یکی دو روز طول کشید تا سامانه‌های کارگزاری راه اندازی شود و اکنون عمده مشتریان برای خرید عرضه اولیه در آن کارگزاری توانسته‌اند خدمات مورد نیاز را دریافت کنند و سامانه‌های آن پایدار شده است.

براساس این گزارش، هنوز فرایند عرضه اولیه و کشف قیمت نهایی "سیتا" انجام نشده تا آمار خریداران این سهم مشخص شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۴/۱۱
0
0
پاسخ
سلام به اطلاع شمابرسانم همه هفته 99درصد خراب بود نه 2روز
» محمد | ساعت ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۴/۱۱
0
0
پاسخ
من که امروز هر کاری کردم نتونستم موجودیم را افزایش بدم . دقایق اخر هم که تونستم سفارش رو بفرستم بعد نیم ساعت از بسته شدن بازار کارگزاری مفید لطف میکنه میگه خارج از زمان سفارش ؟ اینقدر سایتشون شلوغه که نمیشه وارد بشی
» ناشناس | ساعت ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۴/۱۳
0
0
پاسخ
با سلام
اینجانب کارشناس نرم افزار هستم واز روز ۹تیرماه سفارش خرید عرض اولیه سیتا را در حساب کاربری خودم در کارگزاری فارابی را ثبت کردم و حتی روز ۱۱تیرماه راس ساعت ۷:۳۶ دوباره ثبت عرض اولیه را زدم و چندین بار در طول روز ۱۱تیرماه درخواستم را چک کردم و قابل ذکر است که شارژ حساب نیز انجام داده بودم و با کارگزاری فارابی تماس گرفتم و متاسفانه پاسخگو نبودن و جالبتر اینکه پایان روز ۵شنبه کل درخواستهای من را از حساب کاربریم حذف کردن که البته با پیگیری های خاص میتوان نوع کاربری و ساعت انجام این عمل را تشخیص داد.
و سرانجام عرضه اولیه سیتا به من تعلق نگرفت.

چه کسی پاسخگو این زیان هست؟؟؟
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ