کد خبر: ۱۵۵۲۳۰
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۴/۱۳

 استفاده از طرح بورس کالا برای پیش فروش متری مسکن در بورس املاک
عضو هیئت رییسه مجلس پیشنهاد داد:

استفاده از طرح بورس کالا برای پیش فروش متری مسکن در بورس املاک

عضو هیئت رییسه مجلس پیشنهاد داد طرح بورس کالا برای پیش فروش متری مسکن با همکاری بورس املاک اجرا شود .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ناصر موسوی لارگانی درباره برنامه دولت برای راه اندازی بورس مستقل املاک ( مسکن ) در روزهای آینده به میزان گفت: توصیه می‌شود طرح پیشنهادی بورس کالا در خصوص پیش فروش متری مسکن حتما با همکاری دو بورس کالا و املاک انجام شود تا به خانه دار کردن جوانان خدشه‌ای وارد نشود.

وی ادامه داد: مجلس در سال‌های گذشته به واسطه راه اندازی بورس کالا و انرژی شاهد شفاف سازی مبادلات کالا‌ها بوده و بورس‌های کالایی در دنیا دارای کارآمدی بسیار بالایی هستند و فعالان بازار‌ها و سرمایه گذاران به کارایی این بورس ها، اعتماد ویژه‌ای دارند . از این رو بورس‌های کالایی نیز همسو با توسعه زیرساخت‌های بورس‌های سهام باید تقویت شوند تا شاهد رشد شفافیت در اقتصاد باشیم.

این عضو هیئت رییسه مجلس افزود: وزارت اقتصاد متولی بازار سرمایه است و باید از طرح‌های توسعه‌ای این بازار به خصوص در حوزه مبادلات کالایی و پیشنهاد ابزار‌های مالی برای خدمت رسانی به فعالان بازار‌ها حمایت کند. از این رو توسعه ابزار‌های مالی بورس کالا و رونق آن باید با حمایت وزارت اقتصاد عملیاتی شود تا امکان پوشش ریسک نوسانات قیمتی در آینده از مسیر بورس کالا فراهم شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ