کد خبر: ۱۵۵۲۹۵
۰:۰ - ۱۳۹۹/۴/۱۵

مجمع سالانه

مجمع سالانه "شاراک" به دوشنبه موکول شد / مهمترین اقدامات و برنامه ها

مجمع سالانه دیروز پتروشیمی شازند اراک به دلیل آماده نبودن گزارش حسابرس به دوشنبه موکول شد و مدیران شرکت مهمترین اقدامات سال گذشته و برنامه های آینده را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی مجمع سالانه دیروز پتروشیمی اراک به علت آماده نبودن گزارش حسابرس به دوشنبه هفته جاری موکول شد که کارگزاری بانک صنعت و معدن براساس گزارش مسئولین و مدیران شرکت اعلام کرد: از مهمترین اقدامات سال گذشته "شاراک" ، اجرای تعمیرات اساسی در موعد مقرر و در زمان مشخص شده و بدون هیچ نظارت خارجی بود که برای اولین بار در ایران صورت گرفت . همچنین پتروشیمی شازند توانایی دارد که تعمیرات اساسی سایر پتروشیمی ها را انجام دهد.

در سال 98 تحریم به بیشترین میزان رسید و در برخی از ماه ها برای حفظ تولید، شرکت مجبور به فروش در حالت سر به سر شد . کرونا هم از چند جهت بر شرکت تاثیر گذار بود اما با بازاریابی بسیار مناسبی در آسیای میانه انجام و شرکت قادر به صادرات محصولات شد. در حال حاضر هم هیچ مشکل فروشی برای محصولات پلیمری و شیمیایی ندارد و تمامی محصولات پیش فروش شده است.

علاوه براین در سال جاری برای اولین بار محصولات شرکت از طریق ریل صادر شد و با توجه به مازاد عرضه زیاد بنزین داخلی، پالایش پخش بنزین با کیفیت 92 A را باقیمت بنزین بی کیفیت تولیدی A80 "شاراک" در مرزهای افغانستان به فروش می رساند که سبب مشکلاتی برای فروش شده است.

پتروشیمی شازند اراک بزرگترین مجموعه مصرف کننده خوراک مایع ایران بوده و سال گذشته متوسط نرخ این محصول 450 دلار بوده که در حال حاضر با افت قیمت نفت حاشیه سود شرکت به طرز چشمگیری افزایش یافته که در گزارش سه ماهه ، جزییات آن مشخص خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ