کد خبر: ۱۵۵۳۴۱
۰:۰ - ۱۳۹۹/۴/۱۶

شرکت های فلزی و خودرویی در دومین ETF‌ دولتی هستند/ محصولات بورس  املاک
مدیرعامل شرکت بورس تهران:

شرکت های فلزی و خودرویی در دومین ETF‌ دولتی هستند/ محصولات بورس املاک

مدیرعامل بورس تهران با اشاره به اینکه در بورس املاک علاوه بر ملک، صنعت برق، گاز و فاضلاب شهری هم عرضه می شود، گفت: دومین صندوق قابله معامله مربوط به شرکت های فلزی و خودرویی است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی صحرایی در خصوص زمان عرضه دومین صندوق های قابل معامله ( ETF) در بورس به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: از آنجایی که متولی صندوق های قابل معامله وزارت اقتصاد و وزارتخانه های مربوط هستند در هر زمانی که آنها اعلام آمادگی کنند، بورس تهران هم اقدامات لازم را در جهت حضور در بورس انجام می دهد.دومین صندوق قابله معامله که قرار است در بورس عرضه شود مربوط به صنایع فلزی و خودرویی است.

وی درباره زمان قطعی ورود شرکت‌های سرمایه گذار استانی به بورس هم توضیح داد: شرکت های سرمایه گذاری استانی باید اصلاح اساسنامه، تعیین مدیران و مراحل قانونی در جهت حضور در بورس را طی کنند تا اینکه بتوانند در تابلوی بورس تهران قرار گیرند.

این مقام مسئول درخصوص هدف عرضه املاک و مستغلات در بورس تهران هم گفت : هدف نهایی از عرضه املاک و مستغلات در بورس این بود که حضور نهاد های دولتی با در دست داشتن املاک و پیمانکاران در این عرصه و جمع آوری اموال خرد مردم با این ابزار مالی به شفافیت قیمت مسکن کمک می کند.

صحرایی افزود: در بورس املاک و مستغلات قرار است علاوه بر املاک، صنعت برق، گاز و فاضلاب شهری هم عرضه شود و در ادامه باید به این مسئله اشاره کرد که یکی از مزایای مهم این بازار این است که افراد دارای برگ سهام عدالت هم می توانند از آن به عنوان وثیقه در این بازار برای دریافت تسهیلات استفاده کنند.  

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ