کد خبر: ۱۵۵۳۴۷
۰:۰ - ۱۳۹۹/۴/۱۶

معرفی هیات مدیره
در دو مجمع سالانه و فوق العاده رخ داد:

معرفی هیات مدیره "فرابورس" و اعمال افزایش سرمایه۱۰۰ درصدی/ زمان توزیع سود

نتایج مجمع سالانه و فوق العاده شرکت فرابورس همراه با توزیع سود ۱۵ تومانی و انتخاب هیات مدیره جدید و افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از سود و اندوخته مشخص شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده دیروز شرکت فرابورس که با تقسیم سود 15 تومانی هر سهم ( با پرداخت اول مرداد و اول دی به سهامداران حقیقی و حقوقی ) و تصویب افزایش سرمایه 100 درصدی از سود انباشته و اندوخته ( از 140 به 280 میلیارد تومان ) برگزار شد ، اعضای هیات‌مدیره 7 نفره این رکن بازار سرمایه نیز برای دو سال مشخص شدند .

به این ترتیب و طبق آرا، گروه مالی پارسیان، گروه مالی ملت، بورس تهران، سرمایه‌گذاری امید، کانون نهادهای سرمایه‌گذاری، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و کارگزاری صبا تامین به عنوان اعضای حقوقی هیات‌مدیره فرابورس انتخاب شدند.‏ همچنین سرمایه‌گذاری توسعه ملی، سرمایه‌گذاری تدبیر و تامین سرمایه لوتوس پارسیان هم اعضای علی‌البدل هیات‌مدیره شدند .

با این رویداد ، کارگزاری بانک ملی و مرکز مالی ایران از ترکیب هیات مدیره خارج شدند.

براساس این گزارش، از سوی دیگر "فرابورس" با انتشار رویدادی با اهمیت از امضای قراردادی جدید و 1.8 میلیارد تومانی با شرکت مدیریت بازار متشکل معاملات ارز ایران با موضوع اعطای حق بهره برداری از سامانه های "آیس"و"فراسا" خبر داد که در این میان کارمزد متغیر فرابورس معادل 18.75درصد از کل کارمزدهای معاملات و تسویه مربوط به شرکت مدیریت بازار متشکل ارز ایران است .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ