کد خبر: ۱۵۵۳۵۶
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۴/۱۶

مراجعات و شکایات از ایران خودرو ۲۵ درصد کاهش یافت
مدیر ارتباط با مشتریان :

مراجعات و شکایات از ایران خودرو ۲۵ درصد کاهش یافت

مدیر ارتباط با مشتریان ایران خودرو از کاهش ۲۵ درصدی مراجعات و شکایات از این شرکت طی سال ۹۸ و سطح رضایتمندی ۹۰ درصدی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سهراب برفروشان با اشاره به کاهش ۲۵ درصدی مراجعات و شکایات از ایران خودرو گفت: طبق نتایج ارزیابی کیفیت و استاندارد(ISQI) ایران خودرو توانسته با افزایش ۳۸ درصدی رضایتمندی از نحوه رسیدگی به درخواست ها و شکایات بیش ترین افزایش رضایتمندی مشتریان را در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ داشته باشد. به طوری که سطح رضایت از رسیدگی در سال گذشته به ۹۰ درصد رسیده است.

وی افزود: بیش ترین بهبود در حوزه فروش و خدمات پس از فروش ایران خودرو به واسطه افزایش تولید‌، عمل به تعهدات، تامین قطعات مورد نیاز شبکه خدمات پس از فروش و سایر برنامه های بهبود حوزه های اجرایی صورت گرفته است.

این مقام مسئول ادامه داد: با تعیین تکلیف موارد مرتبط با خودروهای واسطه یا کارتکسی، پرداخت سود تاخیر به صورت کامل و نظام مند براساس قرارداد و همچنین اصلاح دعوت نامه ها براساس ضوابط سازمان حمایت و شفاف سازی تمامی موارد برای مشتریان در سال 98 توانسته ایم میزان رضایت مشتریان را افزایش دهیم.

برفروشان گفت: اطلاع رسانی مستمر به مشتریان از فرآیند فروش و خدمات پس از فروش به صورت پیامک نیز از دیگر اقدامات در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان بوده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ