کد خبر: ۱۵۵۴۱۴
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۴/۱۷

احداث کارخانه جدید

احداث کارخانه جدید "غشاذر" ، پیش بینی سود و افزایش سرمایه جذاب

پگاه آذربایجان غربی با اعلام اخذ مجوز احداث کارخانه شیرخشک، درباره محل تامین مالی، پیش بینی سود سال اول و در دستور کار بودن افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی زمین ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت پگاه آذربایجان غربی از اخذ مجوز پروژه احداث کارخانه شیر خشک، محل تامین مالی، پیش بینی سود سال اول و در دستور کار بودن برنامه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی زمین ها خبر داد و برای دو روز کاری با توقف نماد روبرو شد.

براین اساس، "غشاذر" اعلام کرد: با توجه به مصوبه هیأت مدیره مبنی بر موافقت جهت احداث کارخانه شیر خشک ، پیش بینی می شود با بهره برداری از این پروژه بازگشت سرمایه آن 4 سال و سود سال اول حدود 4 میلیارد تومان باشد.

همچنین جهت تأمین هزینه های ناشی از احداث این پروژه طبق مصوبه هیأت مدیره از طریق تأمین مالی ، بانکی و فروش کارخانه قدیم و زمین روبروی آن است که برآورد بهای تمام شده پروژه حدوداً 21 میلیارد تومان است و خرید تجهیزات این پروژه از شرکت های داخل خواهد بود و مدت زمان اجرای پروژه نیز حدود 9 ماه پیش بینی می شود که اطلاعات تکمیلی در خصوص این پروژه و آثار مالی آن متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

ضمناً برنامه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی زمین های شرکت با توجه به اطلاع رسانی قبلی کماکان در دستور کار قرار دارد. بدیهی است در صورتی که کارخانه قدیم و یا زمین روبروی آن به فروش برسد افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی مابقی زمین های شرکت صورت می گیرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ