کد خبر: ۱۵۵۴۳۱
۰:۰ - ۱۳۹۹/۴/۱۸

مشخصات کلی شرکت جدید و آماده عرضه اولیه ۲۰ درصدی در فرابورس

مشخصات کلی شرکت جدید و آماده عرضه اولیه ۲۰ درصدی در فرابورس

شرکت تهیه و توزیع غذای دنا آفرین فدک با سرمایه ۳۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات فرابورس درج و آماده عرضه اولیه ۲۰ درصدی سهام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت تهیه و توزیع غذای دنا آفرین فدک پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از ۱۶ تیر با نماد "گدنا" در گروه هتل و رستوران به عنوان صد و سی و دومین شرکت در بازار دوم معاملات فرابورس درج شد تا در صف عرضه اولیه ۲۰ درصدی سهام بایستد.

طبق بررسی های بورس پرس، دو شرکت دون هاورز و ارزش آفرینان فدک هر کدام با ۴۹.۸ درصد و کریستین هوبل، وحید رضا باقری، محسن فاتحی زاده کلخوران هرکدام با ۰.۰۰۰۰۰۷ درصد سهم در ترکیب سهامداری این شرکت 3۰ میلیارد تومانی حضور دارند.

کترینگ دونا حاصل جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی گروه دون هاورز از اتریش با مشارکت ۵۰ درصدی و گروه ارزش آفرینان فدک(گروه اقتصادی فدک) از ایران است.

متاسفانه بعد از گذشت نزدیک به یک قرن از ایجاد صنعت ریلی در ایران هیچ کیترینگ ویژه ریلی ایجاد نشده بود و تجربه ای نیز در این خصوص وجود نداشت لذا بعد از بررسی ها و مذاکرات با شرکت های معتبر بین المللی نهایتاً تفاهم‌نامه‌ای با یکی از معتبرترین و با کیفیت ترین کیترینگ های اتریش جهت سرمایه گذاری مشترک برای احداث اولین کترینگ ریلی خاورمیانه در ایران منعقد شد.

بدین صورت تکمیل زنجیره خدمات درجه یک مسافرت ریلی که در گروه اقتصادی فدک در قالب قطارهای پنج ستاره فدک دنبال می شد با احداث یک کیترینگ استاندارد و مدرن ریلی امکانپذیر شد. این تفاهم‌نامه پس از مذاکرات حقوقی، قانونی و اقتصادی سنگین و در دوره ای که هنوز تحریم‌ها و قرار بود و پیش از به نتیجه رسیدن مذاکرات برجام در اوایل سال ۹۴ منجر به انعقاد قرارداد مشارکت سهامداری ۵۰ درصدی در قالب یک جوینت ونچر ایرانی اتریشی شد.

این کترینگ در سال ۹۳ تاسیس شده و اولین کارخانه آن در محوطه راه آهن تهران در فضایی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع احداث شده و با امکانات حرفه‌ای آشپزخانه های صنعتی و سرآشپزان کارکنان آموزش دیده که در اختیار دارد ظرفیت اسمی تعداد ۴۰ هزار بسته غذایی در روز جهت صرف در خطوط هواپیمایی، ریلی، ادارات، سازمان ها، هتل ها و مراکز اقامتی، مراسم ها، همایش ها و گردهمایی ها را دارد.

مکان این کترینگ در ابتدا بصورت قراردادی ۵ ساله از راه آهن اجاره شده بود که با پیگیری‌های انجام شده مدت زمان اجاره از ۵ سال به ۲۰ سال افزایش یافت. چشم انداز کیترینگ دونا این است که در سه سال آینده به عنوان یکی از ۵ برند اول صنعت کیترینگ ایران در حوزه کیفیت، تعداد فروش و میزان درآمد باشد و به یک برند شناخته شده در خاورمیانه تبدیل شود. اولین شاخه جدید در حوزه کسب و کار کیترینگ بعد از حوزه ریلی در زمینه کترینگ سازمانی با عقد قرارداد چند شرکت آغاز شد و به تعداد زیادی از بانک ها و موسسات مالی، دفاتر مرکزی سازمان ها و شرکت های صنعتی بزرگ توسعه یافت.

صورت سود و زیان حسابرسی نشده ۹۸

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ