کد خبر: ۱۵۵۴۴۳
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۴/۱۷

کتاب نامه‌ها و یادداشت‌های عباس کیارستمی جمع‌آوری شد
با شکایت پسر ارشد :

کتاب نامه‌ها و یادداشت‌های عباس کیارستمی جمع‌آوری شد

در پی شکایت احمد کیارستمی فرزند عباس کارگردان مشهور سینمای ایران، دستور جمع‌آوری کتاب "من خانه‌م" که حاوی نامه‌هایی به همسر سابق وی بوده صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایلنا،پس از شکایت احمد کیارستمی فرزند عباس دستور جمع‌آوری کتاب "من خانه‌م" که حاوی نامه‌هایی به پروین امیرقلی بوده و بدون اجازه به انتشار رسیده صادر شده است.

بهمن کیارستمی نیزبا اشاره به این موضوع در تلگرام اعلام کرد : در پی شکایت اخوی روز گذشته به دفتر نشر آمدند و ۶۷۴ جلد از " من خانه م" را با حکم موقت بردند و ضبط کردند.

بر اساس این گزارش، این کتاب که نامه هائی خصوصی عباس کیارستمی به همسر و همچنین یادداشت‌های "یخچالی" است که پس از پایان زندگی مشترک‌ نوشته شده به کوشش بهمن کیارستمی توسط نشر نظر در تهران به چاپ رسیده و از ابتدای انتشار با حواشی بسیاری از سوی برادران کیارستمی احمد و بهمن بر سر حق تالیف کتاب همراه بوده است.

این در حالی است که گویا همسر کیارستمی در جریان انتشار این نامه نبوده و بسیاری از آنها هرگز برای وی پست نشده است .بنا براین احمد کیارستمی انتشار نامه‌های پدر را نقض حریم شخصی مادر می داند.

عباس کیارستمی در سال ۹۵ براثر خطای پزشکی درگذشت که حواشی بسیاری به همراه داشت و برای چندمین بار بحث خطاهای پزشکی در ایران را داغ کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ