کد خبر: ۱۵۵۴۴۹
۹:۲ - ۱۳۹۹/۴/۱۸

بورس تهران معاملات دیروز
بعد از رشد ۱۰۰ درصدی قیمت :

بورس تهران معاملات دیروز "خمحرکه‌" را بدون توضیح تایید نکرد / توقف نماد

معاملات دیروز شرکت نیرو محرکه‌ که با رشد ۱۰۰ درصدی قیمت سهام آن هم بعد از مجمع سالانه و افزایش سرمایه ۴۶۲ درصدی از تجدید ارزیابی دارایی ها همراه بود از سوی بورس تهران تایید نشد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، معاملات دیروز شرکت نیرو محرکه‌ که با رشد 100 درصدی قیمت سهام آن هم بعد از مجمع سالانه 15 تیر با تقسیم سود 10 تومانی و افزایش سرمایه 462 درصدی از تجدید ارزیابی دارایی ها  در 11 خرداد ، تایید نشد.

براساس  این گزارش، "خمحرکه" دیروز بعد از 45 روز غیبت به تابلو بورس بازگشت و طی آن با معامله بیش از 14.4 میلیون سهم توسط هزار و 171 خریدار و 511 فروشنده ، هر سهم آن با جهش خیره کننده 100 درصدی به دو هزار 58 تومان رسید اما بررسی بورس پرس نشان داد که این معاملات باطل شده و خبری از سود 100 درصدی سهامداران در یک روز نخواهد بود.

به این ترتیب ، در حالی پیام ناظر و یا توضیحی از مسئولان بورس صادر و داده نشده که اطلاعات مندرج در صفحه عرضه و تقاضای این زیرمجموعه ایران خودرو نشان می دهد آخرین داد و ستد همچنان مربوط به 3 خرداد بوده و در وضعیت ممنوع قرار دارد .

دو روز پیش هم معامل 19.4 میلیون سهمی شستا که بعد از بازگشایی نماد با افزایش 37 درصدی قیمت همراه شده بود ، توسط بورس تهران تایید نشد و معلوم نیست بازگشایی نماد این هلدینگ بزرگ و همجنین نیرو محرکه ، امروز خواهد بود یا روزهای آینده .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ