کد خبر: ۱۵۵۴۸۷
۱۶:۵ - ۱۳۹۹/۴/۱۸

آخرین آمار کرونا با ۲ هزار و ۶۹۱ مبتلا و فوت ۱۵۳ نفر / به این دو استان نروید
سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد :

آخرین آمار کرونا با ۲ هزار و ۶۹۱ مبتلا و فوت ۱۵۳ نفر / به این دو استان نروید

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی ۲ هزارو ۶۹۱ بیمار جدید و فوت ۱۵۳ نفر گفت: مردم جدا از سفر‌های غیرضروری به استان‌های خراسان رضوی و مازندران سفر نکنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سیما سادات لاری درخصوص آخرین آمار کرونا گفت: با شناسایی 2 هزارو 691 بیمار جدید مبتلا به کرونا و فوت 153 نفر مچموع بیماران و جان باختگان به 248 هزارو 379 و 12 هزارو 84 نفر رسید.  209 هزارو 463 بیمار،بهبود یافته و ترخیص شده اند اما 3 هزارو 309 مورد در وضعیت شدید بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی افزود: استان‌های خوزستان،هرمزگان،بوشهر،کرمانشاه،کردستان،ایلام، آذربایجان‌های غربی و شرقی و خراسان رضوی در وضعیت قرمز و تهران،اصفهان،مازندران،گلستان،البرز،کرمان، زد،سیستان و بلوچستان،همدان و اردبیل در وضعیت هشدار قرار دارند.

لاری گفت: مردم جدا از سفر‌های غیرضروری به استان‌های خراسان رضوی و مازندران سفر نکنند.

بر اساس این گزارش، طبق آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، نرخ مرگ و میر در ایران ۵.۵ درصد است که با نرخ مرگ در جهان، یعنی ۷.۳ درصد فاصله دارد و به همین تناسب، نرخ بهبود ۹۴.۵ درصد است که وضعیتی امیدبخش است. از طرفی افزایش جزئی نرخ مرگ از ۵.۴ به ۵.۵ درصد می‌تواند نتیجه رکوردشکنی مرگ و میر کرونا طی ده روز اخیر باشد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ