کد خبر: ۱۵۵۵۰۲
۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۴/۲۱

افشای توطئه آمریکا و اسرائیل علیه ایران: توقف بدون جنگ فعالیت هسته ایی
نیویورک‌تایمز اعلام کرد:

افشای توطئه آمریکا و اسرائیل علیه ایران: توقف بدون جنگ فعالیت هسته ایی

آمریکا و اسرائیل در اقدامی مشترک قصد دارند طی عملیات‌ مخفیانه ای با هدف حذف بلندپایه‌ترین فرماندهان سپاه، برنامه هسته‌ای ایران را بدون ورود به جنگ متوقف کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس  به نقل از نیویورک‌تایمز، آمریکا و اسرائیل با طراحی راهبردی مشترک علیه ایران قصد دارند طی عملیات‌ مخفیانه ای با هدف حذف بلندپایه‌ترین فرماندهان سپاه برنامه هسته‌ای ایران را بدون ورود به جنگ متوقف کنند.

بر اساس این گزارش، تنش‌های روزافزون میان ایران و آمریکا در حال ورود به مرحله‌ای است که می‌تواند در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری خطرناک شود.یکی از این اقدامات می‌تواند علیه چهار نفت‌کشی باشد که در حال حمل محموله سوخت ایران به ونزوئلا هستند.

مقامات آمریکایی اعلام کردند: وزارت‌خانه‌های خارجه،دادگستری و خزانه‌داری آمریکا در حال تلاش برای همکاری با دولت یونان جهت متوقف کردن این نفتکش‌ها و تخلیه محموله آنها هستند. نماینده ایران در سازمان ملل چنین اقدامی را مصداق دزدی دریایی توصیف کرده است.

تحریم‌های آمریکا به کمبود سوخت در ونزوئلا منجر شده و وزارت خزانه‌داری آمریکا حدود ۱۰ روز پیش پنج ناخدای نفتکش‌های مورد استفاده برای انتقال بنزین ایران به ونزوئلا را در فهرست تحریم قرار داد.

ایران از ماه آوریل (فروردین) ۵ نفتکش حامل حدود ۱.۵ میلیون بشکه بنزین به ونزوئلا ارسال کرد و این اقدام اندکی صف‌های طولانی در پمپ‌های بنزین را کاهش داده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ