کد خبر: ۱۵۵۵۲۹
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۴/۲۱

وام ودیعه مستاجران به مالکان می رسد / شرط اولیه برای دریافت
وزیر راه :

وام ودیعه مستاجران به مالکان می رسد / شرط اولیه برای دریافت

وزیر راه با اعلام تخصیص بخشی از ۷۵ هزار میلیارد تومان به ودیعه مستاجران تهرانی و شهرستانی ، گفت: این وام به مالکان می رسد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، محمد اسلامی در خصوص پرداخت وام ودیعه مستاجران گفت: بخشی از منابع ۷۵ هزار میلیارد تومانی اختصاص یافته برای مبارزه با کرونا طی هفته‌های آینده برای کمک به مستاجران واجد شرایط در نظر گرفته شده که حداکثر متراژ واحد مسکونی برای برخورداری از این تسهیلات در تهران ۷۵ و در سایر شهرها ۹۰ مترمربع تعیین شده است.

وی افزود: این بسته در آستانه تصویب قرار دارد و با موافقت بانک مرکزی بزودی ابلاغ می شود . رقم و میزان سود تسهیلات هنوز اعلام نشده و نهادهای مسئول در حال بررسی سه پیشنهاد وزارت راه هستند. این وام به مالکان تعلق می‌گیرد و مستاجران فقط سود این تسهیلات را به صورت ماهیانه به بانک بازمی‌گردانند.

اسلامی گفت: این تسهیلات به کسانی پرداخت می‌شود که بر اساس قانون ساماندهی و تولید مسکن، فرم ج آنها سبز باشد و از تسهیلات دولتی بخش مسکن استفاده نکرده باشند.

بر اساس این گزارش، داشتن کد رهگیری برای دریافت تسهیلات اجباری بوده و مستاجرینی که کد رهگیری ندارند به دفاتر املاک مراجعه کرده و بدون هیچ وجهی برای دریافت اقدام کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» بهرام امیری | ساعت ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۴/۲۱
0
0
پاسخ
باسلام استان البرز مستاجرانیکه درخانه کوچکتر اجاره نشین هستند گرفتارند یا اونائیکه دراپارتمان ۹۰متری ماهیانه بالای یک میلیون تومان وودیعه۵۰ یا ۶۰ میلیون تومانی میدهنداگه منهم حقوقم بالای ۴یا ۵ میلیون بود ۹۰ متری اجاره میکردم واز دولت کمک ودیعه نمیگرفتم😂مگه قرارنیست به مستاجران کم درامد کمک بشه
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ