کد خبر: ۱۵۵۵۹۹
۰:۰ - ۱۳۹۹/۴/۲۳

نوبت دوم و قطعی عرضه اولیه زر ماکارون با تغییر قیمت/ جزییات دهمین شرکت جدید
بعد از لغو عرضه در ۷ خرداد اعلام شد :

نوبت دوم و قطعی عرضه اولیه زر ماکارون با تغییر قیمت/ جزییات دهمین شرکت جدید

زمان قطعی دهمین عرضه اولیه سال مشخص و مقرر شد ۱۲ درصد از سهام زر ماکارون چهارشنبه برای بار دوم در بورس واگذار شود که با تغییر قیمت نسبت به نوبت قبلی همراه است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بازار سهام این هفته علاوه بر واگذاری 15 درصد از سهام رایان هم افزا در فرابورس ( فردا سه شنبه با 26 میلیون سهم و سهمیه 20 سهمی و دامنه قیمت 2450 تا 2500 تومانی ) میزبان زر ماکارون هم است که بعد از لغو عرضه در 7 خرداد با تغییر قیمت انجام می شود.

براساس این گزارش، درحالی عرضه اولیه " غزر" به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت از جمله تغییر حدود 43 درصدی قیمت فروش محصول اصلی به زمان نامعلومی موکول شده بود که با تصمیم مسئولان بورس ، مقرر شد چهارشنبه این هفته 25 تیر ، 12 درصد از سهام به عموم داده شود.

این عرضه شامل 160 میلیون سهم با دامنه قیمت 3775 تا 3975 تومانی هر سهم ( در نوبت قبلی 4300 تا 4550 تومان ) و سهمیه 150 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی است که توسط کارگزاری بانک پاساگارد در بازار دوم معاملات بورس انجام خواهد شد . شرکت تامین سرمایه امین هم متعهد خرید 50 درصد سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه است.

همچنین تعداد کل سهام قابل عرضه صندوق ها در روز پس از عرضه اولیه 32 میلیون سهم در روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت ثابت کشف شده صورت می پذیرد.

براساس این گزارش، طی سال جاری سهام 8 شرکت سرمایه گذاری صبا تامین، شستا، پگاه گیلان، لاستیک یزد، پلیمر آریاساسول، سرمایه گذاری پویا، سرمایه گذاری سیمان تامین و لیزینگ پارسیان به ترتیب در 20 و 27 فروردین، 10 و 31 اردیبهشت ، 7 خرداد ، 4 ، 11 و 18 تیر عرضه اولیه شده اند و با توجه به عرضه رایان هم افزا در سه شنبه ، زر مارکاون دهمین شرکت تازه وارد سال بشمار می رود.

طبق بررسی های بورس پرس، زرماکارون سال 77 تاسیس و در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی ساوجبلاغ به ثبت رسیده و فعالیت را با ظرفیت 45 هزار تن فعالیت در یک مهر سال 84 آغاز کرده است. سرمایه شرکت در بدو تاسیس یک میلیون تومان بوده که طی هشت مرحله به 160 میلیارد تومان افزایش یافته است.

51 درصد سهام زرماکارون با 744 نفر نیروی انسانی به مرتضی سلطانی، محسن امینی، مهدی امینی و شرکت توسعه صنعتی غذایی زر هر کدام مالکیت 10 درصد از سهام و 19 درصد دیگر به آرش سلطانی تعلق دارد. موضوع فعالیت اصلی شرکت تهیه و تولید و بسته بندی و خرید و فروش انواع ماکارونی های مختلف اعم از ساده و فانتزی و محصولات همانند از قبیل انواع رشته و لازانیا است.

سیاست تقسیم سود پیشنهادی شرکت برای سال مالی 98 و سال‌های پس از آن تقسیم حداکثر 90 درصد سود بین سهامداران است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ