کد خبر: ۱۵۵۶۲۲
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۴/۲۳

اسامی ۵۰ هزار برنده پیش خرید ۸ محصول ایران خودرو / سهمیه محصول جدید
تا عصر امروز اعلام می شود:

اسامی ۵۰ هزار برنده پیش خرید ۸ محصول ایران خودرو / سهمیه محصول جدید

با انجام قرعه کشی ثبت نام ۷۰۰ هزار نفر برای خرید ۸ محصول ایران خودرو ، اسامی ۵۰ هزار برنده تا عصر امروز اعلام می شود .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، قرعه کشی ثبت‌نام طرح مشارکت 8 محصول ایران خودرو  ( 18 تا 21 تیر با حضور 700 هزار نفر و موعد تحویل 12 تا 24 ماهه ) با حضور مسئولان نظارتی برگزار و مقرر شد اسامی 50 هزار برنده تا عصر امروز اعلام شود.

براساس  این گزارش ، در این رویداد سود مشارکت محصول جدیدk132  بین 6 تا 9 درصد و سایر محصولات شامل دناپلاس اتوماتیک، پژو207 دستی، پژوپارس‌ال‌ایکس، دنا معمولی، رانا پلاس، سورن ای‌ال‌ایکس، پژو206 تیپ دو و سمند ال‌ایکس بنزینی ، 6 تا 6.5 درصد درنظر گرفته شده و قیمت ها برمبنای قیمت مصوب روز تحویل خواهد بود.

در این رابطه بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو توضیح داد: برای محصول k 132 حدود 16 هزار ظرفیت وجود دارد که 80 هزار نفر ثبت نام کرده اند. برای سایز خودرو‌ها هم 34 هزار ظرفیت وجود دارد.

وی ادامه داد: از شهریور سال گذشته 200 هزار دستگاه ، تعهد معوق وجود داشت که به 50 هزار دستگاه رسیده و این شاخص نسبت به مدت مشابه سال قبل ، 70 درصد بهبود یافته است. در فروش فوق‌العاده نیز تعهدات عقب‌افتاده‌ای نیست و در آخرین فروش فوق‌العاده، 60 درصد تعهدات تحویل شد و تا پایان تیر هم تمام تعهدات مربوط به فروش فوق‌العاده را تحویل می شود.

به گفته رحمانی ، تعهدات 13 دستگاه بروز بوده و تمام تعهدات تا پایان شهریور بروز می‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ