کد خبر: ۱۵۵۶۲۶
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۴/۲۳

مدیرعامل
بنابر اعلام رییس هیات مدیره:

مدیرعامل "آپ" پس از ۹ سال تغییر کرد/ تغییر زمان مجمع و برنامه تجدید ارزیابی

رییس هیات مدیره آسان پرداخت از تغییر مدیرعامل این شرکت پس از ۹ سال، تغییر زمان مجمع سالانه و در دستور کار قرار گرفتن برنامه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مهدی شهیدی در نشستی خبری که به علت رعایت تمهیدات بهداشتی با ایده ای جالب بر روی باغ بام شرکت آسان پرداخت برگزار شد با اشاره به تحولات جدید از تغییر مدیرعامل پس از 9 سال خبر داد و گفت: محمدرضا اسکندریون معاون عملیات "آپ" به عنوان مدیرعامل جدید انتخاب و جانشین حامد منصوری شد که به دلیل کسالت یکی از اعضای خانواده ، امکان ادامه حضور در شرکت را نداشت.

وی در خصوص تحولات دیگر افزود: فرآیند احراز هویت غیر حضوری بزودی در اپلیکیشن آپ راه اندازی خواهد شد تا تعداد زیادی سهامداران زین پس بدون نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت بتوانند هویت خود را در سامانه سجام احراز کنند. اگر این روش بطوری که پیش بینی شده انجام شود مقدمه ای برای سایر سرویس ها خواهد بود تا از این روش استفاده شود.

پایان انحصار فروش بلیط سینما

این مقام مسئول با اشاره به شکسته شدن انحصار فروش بلیط الکترونیکی سینما که در دست سینما تیکت بود، ادامه داد: با درایت وزارت ارشاد این موضوع حل شد و تمامی برنامه ها می توانند به core بلیط سینما وصل شوند که آپ جزو پیشگامان این حوزه محسوب می شود.

شهیدی در خصوص بحث فروشگاه اینترنتی بازلیا نیز توضیح داد: این فروشگاه اینترنتی از اوایل سال جاری روی اپلیکیشن راه اندازی شد. به نحوی که در این بازار، وندورها کالاها را معرفی کرده و بازدید کننده می تواند خرید را انجام دهد. نکته مثبت این است پول دریافتی از مشتر ، نزد زیرمجموعه ای که این امور را انجام می دهد، می ماند و با گذشت 21 روز از تحویل جنس به خریدار، هزینه به حساب فروشنده واریز می شود و عملاً این فرصت برای خریدار پیش می آید اعتراض یا مورد را اعلام کند.

وی درباره پرداخت های QR نیز که از 4 سال پیش وجود داشت، توضیح داد: این نوع پرداخت طی سال جاری جدی شده که برای آپ اتفاق جدیدی نیفتاده ولی محدودیت های موجود در سیستم عامل های مختلف تلفن همراه با هماهنگی مرکز توسعه تجارت الکترونیک به زودی حل می شود. با پیش بینی پروتکل کارمزدی درصورت راه اندازی کاربرهایی که در حالت روزمره از کیف پول استفاده می کنند متاثر نمی شوند اما کسانی که گیرنده پول بصورت تجاری هستند حتماً این پروتکل را احساس خواهند کرد و اگر تمایل به تمکین داشته باشند می توانند فعالیت را ادامه دهند.

رییس هیات مدیره آسان پرداخت از هماهنگی با پارسینه و راه اندازی گزینه خبر در اپلیکیشن آپ خبر داد و گفت: به زودی اخبار این رسانه از طریق اپلیکیشن در اختیار عموم قرار می گیرد.

تغییر زمان مجمع و برنامه افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی

شهیدی با اشاره به مصوبه جدید سازمان بورس مبنی بر تمدید دو ماهه مهلت برگزاری مجامع سالانه شرکت های بورسی گفت: مقرر شده بود مجمع سالانه برای تصویب صورت های مالی منتهی به اسفند گذشته، 29 تیر ماه برگزار شود اما با این فرصت، برگزاری مجمع به زمان دیگر موکول شد. این شرکت برنامه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها را دردستور کار قرار داده که در آینده نزدیک پس از اخذ مجوزهای لازم و برگزاری مجمع فوق العاده عملیاتی خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ