کد خبر: ۱۵۵۶۸۸
۰:۰ - ۱۳۹۹/۴/۲۵

مهمترین اقدامات و برنامه های آینده شرکت حاضر در بازار پایه اعلام شد
توسط مدیرعامل:

مهمترین اقدامات و برنامه های آینده شرکت حاضر در بازار پایه اعلام شد

مدیرعامل آهن و فولاد میلاد انتقال نماد به بازار بهتر، بررسی ورود به حوزه دانش بنیان ها و تکمیل زنجیره ارزش افزوده محصول معدن و... را از جمله اقدامات و برنامه های مهم اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد حسین دیده ور در حاشیه برگزاری مجمع سالانه  آهن و فولاد میلاد از برنامه ریزی برای انتقال سهام شرکت از بازار پایه به بازار بهتر خبر داد و گفت: با توجه به فعالیت شرکت و زیر مجموعه ها درصددیم نسبت به تبدیل شرکت به هلدینگ اقدام و این مهم با سرعت بیشتری پیگیری شود. در این راستا صحبت های اولیه برای انتخاب مشاور پذیرش انجام شده و امید می رود با موافقت سازمان بورس این مهم در اولویت کاری اجرایی شود.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته پرتفوی شرکت ارزش آفرینان توسعه آهن و فولاد میلاد در شرایط مطلوبی قرار دارد و امید می رود متناسب با رشد شاخص و حتی بیشتر از آن بتواند در مسیر سودآفرینی اقدام کند. بررسی فرصت های سرمایه گذاری در سایر بخش ها مانند شرکت های دانش بنیان و ایجاد شرکت خدمات بازار سرمایه از جمله برنامه های در دستور کار است.

این مقام مسئول ادامه داد: تنوع پرتفوی سرمایه گذاری های "بمیلا" با استراتژی درآمدهای ارزی ،همبستگی منفی (مدیریت ریسک) ،سرمایه گذاری در بازار اولیه و سپس IPO کردن شرکت های سرمایه پذیر ،تجهیز منابع و انتشار اوراق برای تامین سرمایه در گردش شرکت های سرمایه پذیر و در نهایت افزایش سرمایه زیرمجموعه ها از دیگر برنامه های در دست اجرا است.

دیده ور از برنامه ریزی برای جذب نیروهای متخصص و استفاده از ظرفیت های بازار به منظور حرکت در جهت تبدیل این شرکت به یک نهاد مالی بزرگ و  انجام برخی مذاکرات با شرکت های حقوقی بزرگ به منظور حضور در ترکیب سهامداران شرکت آهن و فولاد میلاد  خبر داد.

وی فعالیت در صنایع پایین دستی و بالادستی فولاد از جمله حضور در بخش معدن و صنایع معدنی و بازارهای صادراتی فولاد را جزو اولویت ها و برنامه ها برشمرد و گفت: از سال گذشته  سرمایه گذاری در معدن بور قره آغاج زنجان آغاز و شرکت معدنی میلاد برنا ابرار اقدام به  خرید تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز  در راستای عملیات دپو و استخراج کرد و هم اکنون 6 هزار تن سنگ بور و سایر املاح در شرکت وجود  دارد.

مدیرعامل آهن و فولاد میلاد با بیان اینکه معدن وابسته به این شرکت در شرایط مطلوبی قرار داد، عنوان کرد: درصدد هستیم تا از طریق همکاری با شرکت های خارجی بستر لازم به منظور تکمیل زنجیره ارزش افزوده این محصول رامهیا کرده و با فرآوری سنگ بور به دست آمده از محل فروش محصولات فرآوری شده ، ارزش افزوده مطلوبی را حاصل کنیم.

دیده ور از تغییر مثبت در شرایط پیش روی شرکت نفت میلاد پارس طی سال جاری خبر داد و گفت:  محصولات این شرکت بازار صادراتی مطلوبی در کشور های آسیای شرقی، اروپا و هند دارد و پیش بینی می شود در سال جاری با توجه به مزیت نسبی بخش صادرات مواد معدنی و نسبت های قیمت ارز بتوان زمینه سودآفرینی را مهیا  کنیم. بررسی های لازم جهت گسترش فعالیت و ایجاد تنوع در تولیدات و فرآورده ها در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: اگرچه شیوع کرونا و برخی محدودیت های ناشی از تحریم ،شرایط  بازرگانی و اقتصادی شرکت ها را تحت الشعاع قرار داده اما فعالیت های این شرکت در حوزه صنعت فولاد به واسطه ارتباط خوبی که با تولیدکنندگان این حوزه دارد روند بسیار مطلوبی را داشته است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ