کد خبر: ۱۵۵۷۶۳
۰:۰ - ۱۳۹۹/۴/۲۸

"تبرک" ۲۵ درصد سهام شرکت غیربورسی را با ۴۰ میلیارد تومان خرید

هلدینگ غذایی تبرک اقدام به خرید ۲۵ درصد از سهام شرکت غیربورسی به قیمت ۴۰ میلیارد تومان و با هدف راه اندازی تولید شیشه های غذایی و دارویی کرد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، هلدینگ غذایی تبرک از خرید 25 درصد از سهام شرکت غیربورسی به قیمت 40 میلیارد تومان با هدف راه اندازی تولید شیشه های غذایی و دارویی خبر داد.

براین اساس، "تبرک" 26 تیرماه 25 درصد از سهام شرکت مهتاب خراسان با قیمت 32 هزار تومان برای هر سهم و جمع مبلغ معامله 40 میلیارد تومان خریداری کرده که 16 میلیارد تومان به هنگام امضا و مبادله قرارداد و الباقی سند مورد توافق به میزان 24 میلیارد تومان طی 12 فقره چک مساوی پس از ثبت نقل و انتقال سهام به نام خریدار تسویه خواهد شد.

شرکت مهتاب خراسان جز شرکت های غیر بورسی است که بر اساس صورتجلسه 25 تیر هیات مدیره و قرارداد فروش سهام با موضوع مشارکت هلدینگ تبرک و شرکت شیشه همدان و گروه مالی سامان جهت خریداری 100 درصد سهام شرکت مهتاب خراسان از شرکت توسعه صنعت و عمران تبرک خاورمیانه با هدف راه اندازی تولید شیشه های غذایی و دارویی در شرق با توجه به اینکه شیشه همدان تخصص این تولید را دارد، مقرر شد پس از خرید سهام این شرکت که محل اجرای طرح است نسبت به تهیه و ارائه گزارش توجیهی، اقدام که به محض آماده شدن در مراحل بعد به اطلاع سهامداران خواهد رسید .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» خیریه صرخه | ساعت ۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۴/۲۹
1
0
پاسخ
فروش سهام عدالت بانک تجارت فروختم چرا واریز نشد ۱۷۵۷۶۷۵۴۷۷ شماره تماس ۰۹۳۸۱۴۴۲۹۷۵
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ