کد خبر: ۱۵۵۸۰۶
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۴/۲۸

قیمت گذاری خودرو فعلا
رئیس شورای رقابت:

قیمت گذاری خودرو فعلا" تغییر نمی کند / روش تعیین نرخ محصولات جدید

رئیس شورای رقابت با تاکید براینکه دستورالعمل قیمت گذاری خودرو تا پایان سال هیچ تغییری نخواهد کرد، گفت: نرخ خودروهای بدون قیمت پایه و جدید به روش کلینیک تعیین می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، رضا شیوا با اشاره به اینکه شورای رقابت به خودروسازان این اجازه را داده که هر سه ماه یک بار با توجه به تغییرات قیمتی هزینه های تولید، درخواست محاسبه نرخ تورم بخشی را از بانک مرکزی داشته باشند به تسنیم گفت: شورای رقابت سال جاری تکلیف دستورالعمل قیمت گذاری خودرو را مشخص کرده و تا پایان سال هیچ تغییری نخواهد کرد.

وی درخصوص مطرح شدن تعیین قیمت خودرو به روش کلینیک توضیح داد: برای آن دسته از خودروهایی که قیمت پایه نداشته و جدید تولید شده اند شورای رقابت روش کلینیک را اجرایی می کند به نحوی که از هفت تا 10 متخصص در حوزه خودرو درخوست کرده تا با بررسی مستنداتی که در اختیار آنها قرار گذاشته شده ضمن توجه به هزینه تمام شده خودرو، قیمت پایه محصولات جدید را تعیین کنند.

شیوا اضافه کرد: این روش فقط برای خودروهایی که قیمت پایه نداشته و تولید جدید هستند استفاده می شود و در مابقی خودروها دستورالعمل قیمت گذاری خودرو مصوب شورای رقابت اجرایی خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ