کد خبر: ۱۵۵۹۲۰
۰:۰ - ۱۳۹۹/۴/۳۱

تحلیل تکنیکال سهام فولاد مبارکه ، فولاد امیرکبیر کاشان و موتوژن
توسط یک شرکت کارگزاری انجام شد:

تحلیل تکنیکال سهام فولاد مبارکه ، فولاد امیرکبیر کاشان و موتوژن

وضعیت حال و آینده سهام سه شرکت بورسی فولاد مبارکه ، فولاد امیر کبیر کاشان و موتوژن توسط یک کارگزاری بررسی و تحلیل تکنیکال شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در ادامه بررسی های چارتیستی شرکت های بورسی و فرابورسی توسط کارگزاری آبان ، وضعیت حال و آینده سهام شرکت فولاد مبارکه ، فولاد امیر کبیر کاشان و موتوژن بررسی شد.

فولاد مبارکه: قیمت بر روی تن کن سن قرار گرفته و به این میانگین واکنش نشان داده است. همانطور که مشاهده می شود از محدوده ۱۰۰۰ تومان قیمت این نماد به کمتر از این میانگین نرسیده . بنابراین از دست رفتن این میانگین و قرار گرفتن در ارقام کمتر از ۲۱۰۰ تومان ، می تواند تریگری برای شروع حرکت اصلاحی این نماد باشد.

فولاد امیرکبیرکاشان : قیمت این فولاد ساز به کف کانال فرضی قرمز رنگ و میانه کانال بزرگ ابی رنگ برخورد کرده و یک رالی صعودی را آغاز کرده است. از انجا که واکنش قیمت به سطح ۳۸ درصد فیبوناچی ریتریسمنت بوده ، انتظار می رود "فجر" در صوت شکست سقف ۶۰۰۰ تومانی تا محدوده ۸۰۰۰ تومانی پیش روی کند.

موتوژن‌ : قیمت این سهم به ۳۸٫۲ فیبوناچی ریتریسمنت واکنش نشان داده و به مدار صعود برگشته است. در صورت شکست سقف ۷۷۰۰ تومانی،  انتظار می رود تا ۲۶۱٫۸ فیبوناچی اکستنشن موج اصلاحی پیشروی کند و به محدوده ۱۰۰۰۰ تومان برسد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ