کد خبر: ۱۵۵۹۹۵
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۵/۱

"های وب" با ایرانیان نت قرارداد ۱۰ ساله مشارکت بست و موقتاً از تابلو رفت

داده گستر عصر نوین از انعقاد قرارداد ۱۰ ساله مشارکت در قالب کنسرسیوم با قابلیت تبدیل شدن به شرکت تجاری با ایرانیان نت با سهم الشرکه ۵۰ درصدی خبر داد و آماده بازگشایی نماد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت داده گستر عصر نوین از انعقاد قرارداد 10 ساله مشارکت در سرمایه گذاری در قالب کنسرسیوم با قابلیت تبدیل شدن به شرکت تجاری با شرکت ایرانیان نت با سهم الشرکه 50 درصدی خبر داد و آماده بازگشایی نماد شد.

براین اساس، "های وب" اعلام کرد: این شرکت در راستای توسعه و تنوع سازی جریان های درآمدی و رفع نیازهای زیرساختی در حوزه افزایش مراکز داده و ایجاد سرویس های مبتنی بر رایانش ابری نسبت به انعقاد قرارداد مشارکت در سرمایه گذاری در قالب کنسرسیوم با قابلیت تبدیل شدن به شرکت تجاری وفق ماده 10 قانون مدنی برای ایجاد و بهره برداری از پروژه مرکز داده بین المللی با شرکت ایرانیان نت با سهم الشرکه 50 درصدی اقدام کرده است.

مبلغ برآوردی این پروژه در فاز نخست 97 میلیارد تومان است که باید طبق برنامه زمانبندی، فاز نخست پروژه تا قبل از پایان سال جاری به بهره برداری برسد. مدت زمان این قرارداد 10 ساله و راهبر این پروژه "های وب" است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ