کد خبر: ۱۵۶۰۱۷
۱۲:۰ - ۱۳۹۹/۵/۳

مجوز افزایش سرمایه سه شرکت از محل سود و تجدید ارزیابی صادر شد

مجوز افزایش سرمایه سه شرکت از محل سود و تجدید ارزیابی صادر شد

سرمایه گذاری بوعلی، بسته بندی مشهد و بیمه نوین مجوز افزایش سرمایه ۸۷، ۴۴۵ و ۷۵ درصدی را از محل سود انباشته و تجدید ارزیابی گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سه شرکت سرمایه گذاری بوعلی، بسته بندی مشهد و بیمه نوین مجوز افزایش سرمایه 87، 445 و 75 درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

براین اساس، "وبوعلی" سرمایه فعلی را از 160 به 300 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت از محل سود انباشته اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

"فبستم" نیز سرمایه فعلی را از 5.1 به 28.2 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و با هدف اصلاح ساختار مالی و خروج از شمول ماده 141 اصلاحیه قانون تجارت اعمال می شود.

"نوین" هم سرمایه فعلی را در مرحله اول از 150 به 262.4 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها اعمال می شود تا قادر به اصلاح ساختار مالی و بهبود نسبت توانگری مالی شود.

همچنین مجمع فوق العاده می تواند با انجام افزایش سرمایه از 262.4 به 309.4 میلیارد تومان از محل تجدید ارزیابی دارایی ها موافقت و اختیار عملی کردن آن را به مدّت 2 سال به هیات مدیره تفویض تا پس از أخذ مجوز از سازمان و بیمه مرکزی نسبت به عملی کردن آن اقدام کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ