کد خبر: ۱۵۶۰۲۷
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۵/۳

واکنش ایران به تهدید هواپیمای ماهان توسط دو جنگنده آمریکا
سخنگوی سازمان هواپیمایی اعلام کرد:

واکنش ایران به تهدید هواپیمای ماهان توسط دو جنگنده آمریکا

سخنگوی سازمان هواپیمایی ایران از پیگیری قانونی تهدید هواپیمای مسافری ایرانی ماهان توسط جنگنده های آمریکایی در آسمان سوریه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، رضا جعفرزاده در خصوص تهدید هواپیمای ایرباس ماهان از سوی جنگنده های آمریکایی به فارس گفت: به دنبال تهدید نظامی ایرباس مسافری ماهان از سوی جنگنده های آمریکایی، سازمان هواپیمایی ایران این موضوع را در مجامع بین المللی پیگیری خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، اواخر روز گذشته ایرباس 310 ماهان در مسیر تهران - بیروت در آسمان دمشق با تهدید 2 فروند جنگنده آمریکایی مواجه شد. پس از انجام مکالماتی بین خلبان ایرباس مسافری و جنگنده ،خلبان بلافاصله ارتفاع را کاهش می دهد.

با توجه به اینکه که هواپیما در آن لحظه در تثبیت ارتفاع بوده برخی مسافران کمربند ایمنی صندلی را باز کرده بودند که کاهش سریع ارتفاع موجب می شود به دلیل برخورد با جدار کناری یا سقف دچار آسیب شوند.

خلبان این پرواز پس از تهدید جنگنده ها با کاهش ارتفاع به سمت فرودگاه بیروت حرکت می‌کند و به سلامت به زمین می نشیند. چند تن از مسافران مصدوم با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند و حال بقیه خوب گزارش شده است.

این هواپیما پس از تخلیه مسافران در بیروت سوخت گیری کرده و به سمت ایران حرکت کرد و در ساعت 2:45 بامداد امروز در فرودگاه امام خمینی به زمین نشست.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ