کد خبر: ۱۵۶۰۳۹
۰:۰ - ۱۳۹۹/۵/۴

پتروشیمی بندر امام یک گام به عرض اولیه نزدیک تر شد/ زمان ورود

پتروشیمی بندر امام یک گام به عرض اولیه نزدیک تر شد/ زمان ورود

پتروشیمی بندرامام در راستای ورود به بازار سرمایه از سهامی خاص به عام تغییر یافت و این تغییر را در لوگوی شرکت اعمال کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از نفت ما، پیش از این مراحل عرضه سهام پتروشیمی بندر امام به بازار سرمایه با حضور محمود گودرزی معاون عملیات بازار شرکت بورس تهران، مجید نوروزی معاون ناشران، محمدامین قهرمانی مدیر پذیرش، حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام، افشار سرکانیان مدیرمالی هلدینگ  پتروشیمی خلیج فارس و رئیس هیات مدیره پتروشیمی بندرامام، اعضای هیات مدیره و دیگر مدیران ارشد این شرکت برگزار شده بود.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و هماهنگی‌های انجام شده با هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، پتروشیمی بندر امام پاییز سال جاری وارد بورس می‌شود.

این شرکت در سال 98 برای اولین بار واحد MTBE حدود 9 درصد بالاتر از ظرفیت اسمی تولید کرده است. همچنین واحد vc نیز 4 درصد، واحد HD بالغ بر 6 درصد و واحد های LD-PP و PVC نیز بالاتر از ظرفیت اسمی تولید داشته اند.

پتروشیمی بندر امام در زمینی به مساحت 270 هکتار در ضلع شمال غربی خلیج فارس در استان خوزستان به فاصله 105 کیلومتری جنوب شرقی اهواز و 84 کیلومتری شرق آبادان در شهرستان ماهشهر واقع شده است.

این شرکت با استفاده از مزیت‌های نسبی در دسترسی به آب‌های بین‌المللی، راه‌آهن ، نیروی انسانی ماهر، برند برتر پتروشیمی بندر امام و با دارا بودن سرویس های جانبی مستقل و سه زنجیره پایه در تولید محصولات پتروشیمی شامل آروماتیک ها ، الفین ها و زنجیره کلر طیف گسترده‌ای از انواع محصولات را تولید می کند.

محصولات اصلی صنعت پتروشیمی نظیر اتیلن، پروپیلن، بوتادین، بنزن، تولوئن و زایلین ها در این مجتمع تولید شده و به محصولات میانی و فرآورده های نهایی همچون پلی اتیلن سبک و سنگین، لاستیک مصنوعی، پلی وینیل کلراید، پارازایلین و MTBE تبدیل می شوند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ