کد خبر: ۱۵۶۱۰۷
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۵/۵

شمالی ها شاهد باران و کاهش دما باشند / افزایش دما در غرب و جنوب غرب
سازمان هواشناسی :

شمالی ها شاهد باران و کاهش دما باشند / افزایش دما در غرب و جنوب غرب

سازمان هواشناسی پیش بینی کرد مردمان استان های شمالی تا آخر هفته شاهد باران،‌ رعد و برق و کاهش دما و ساکنین استان‌های غربی و جنوب غربی با افزایش نسبی دما روبرو شوند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی در آخرین پیش بینی ها از وضعیت آب و هوای امروز و چند روز آینده ایران اعلام کرد: امروز در برخی مناطق استان‌های ساحلی دریای خزر،‌ ارتفاعات مناطق البرز مرکزی،‌ زاگرس مرکزی و جنوبی،‌ خراسان شمالی،‌ برخی مناطق استان‌های واقع در شمال غرب،‌ جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان رگبار باران،‌ وزش باد شدید موقتی و گاهی رعد و برق پیش‌بینی شده است.

فردا و سه‌شنبه هم این وضعیت در ارتفاعات مناطق البرز مرکزی،‌ زاگرس مرکزی،‌ خراسان شمالی، جنوب سیستان و بلوچستان،‌ هرمزگان و جنوب فارس،‌ روز چهارشنبه در برخی مناطق شمال غرب،‌ سواحل دریای خزر، ‌ارتفاعات البرز مرکزی و روز پنجشنبه در شمال غرب، سواحل شمالی، ‌شمال شرق، دامنه‌های جنوبی البرز و ارتفاعات زاگرس مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

از اواخر وقت چهارشنبه و پنجشنبه ، کاهش دما در نوار شمالی و تشدید بارش باران و وزش باد در استان‌های ساحلی دریای خزر پیش‌بینی شده است.

طی روزهای آینده وزش باد شدید در خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان به‌ویژه منطقه زابل ادامه خواهد داشت و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه احتمال وقوع توفان گردوخاک در این منطقه وجود دارد. از فردا تا آخر هفته در استان‌های غربی و جنوب غربی افزایش نسبی دما روی می‌دهد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ