کد خبر: ۱۵۶۱۳۲
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۵/۵

شناسایی ۲۳۳۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا و فوت ۲۱۶ نفر/ ۲۵ استان در وضعیت قرمز و هشدار
سخنگوی وزارت بهداشت:

شناسایی ۲۳۳۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا و فوت ۲۱۶ نفر/ ۲۵ استان در وضعیت قرمز و هشدار

سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام شناسایی ۲ هزارو ۳۳۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا و فوت ۲۱۶ نفر در شبانه روز گذشته گفت: تاکنون مجموع مبتلایان و جان باختگان به ۲۹۱ هزار و ۱۷۲ و ۱۵ هزار و ۷۰۰ نفر رسیده و ۲۵ استان در وضعیت قرمز و هشدار قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سیما لاری در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در ایران گفت: طی 24 ساعت گذشته، دو هزار و ۳۳۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شد که هزار و ۲۸۲ نفر از آنها بستری شدند و با فوت ۲۱۶ بیمار مجموع مبتلایان و جان باختگان به ۲۹۱ هزار و ۱۷۲ و ۱۵ هزار و ۷۰۰ نفر رسید.

وی افزود: تاکنون ۲۵۳ هزار و ۲۱۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند اما ۳ هزار و ۶۹۵ مورد تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

لاری ادامه داد: همانند روزهای گذشته استانهای مازندران، فارس، آذربایجان های شرقی و غربی، خراسان رضوی، البرز، خوزستان، لرستان، گلستان، کرمان، زنجان و ایلام در وضعیت قرمز و تهران، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، قزوین، مرکزی، خراسان شمالی، همدان، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و کهگیلویه و بویر احمد نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressi

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ