کد خبر: ۱۵۶۲۳۱
۱۳:۸ - ۱۳۹۹/۵/۷

قیمت سیمان و میلگرد اعلام شد / عزم دولت و مجلس در کاهش قیمت ها
نایب‌رئیس مجلس :

قیمت سیمان و میلگرد اعلام شد / عزم دولت و مجلس در کاهش قیمت ها

نایب رئیس مجلس از عزم دولت و مجلس برای کاهش قیمت سیمان و فولاد خبر داد و گفت: قیمت هر پاکت سیمان برای مصرف کننده ۱۷.۵ و هر کیلو میلگرد ۸.۵ هزار تومان تعیین شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، علی نیکزاد با اشاره به برگزاری جلسه بررسی علل افزایش قیمت سیمان و فولاد با حضور وزیر صنعت در مجلس گفت: پس از بررسی کارشناسی، قیمت سیمان فله ای با احتساب هزینه حمل، تنی 290 هزار تومان و سیمان هر پاکت 13 هزار و 500 تومان در کارخانه تحویل داده شود و قیمت تمام شده مصرف کننده 17 هزار و 500 تومان باشد .

وی افزود: همچنین قیمت هر کیلو ورق یا میلگرد باید بر اساس قیمت جهانی ضربدر ارز نیمایی تعیین شود که بر این اساس برای هر کیلوگرم میلگرد 8 هزار و 500 تومان باشد.

حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت نیز از ابلاغ بسته های جدید نظارتی و نرخ های مصوب برای بازگشت آرامش به بازار سیمان و فولاد خبر داد و گفت: سیمان و فولاد از نیازهای اصلی عمران و آبادانی محسوب می شود و بخش عمده ای از صنایع به این دو محصول مرتبط بوده و باید از بازار متعادل تری برخوردار شوند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressi

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» محمد | ساعت ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۵/۷
0
0
پاسخ
باور کنیم؟! چشمانم اشکبار شد!
» سیداصغرحسینی | ساعت ۲۲:۱ - ۱۳۹۹/۵/۷
0
0
پاسخ
سلام ودرود
مجلس باید به فکرمردم باشد تا مردم اینقدر زجرنکشند.قولهایی که اوایل انقلاب به مردم داده شد حتی یکی ازاین قولها اجرایی نشد.روزبه روز درکشوری که دم از اسلام میزنندفاصله طبقاتی به قدری زیادهست که مردم از دولتمردان دلسردشده اند.مردم دیگر از پس اجاره بها برنمی ایند وبعضیها کانکس اجاره کرده اند وبا بدبختی زندگی میکنند.مجلس ازمردم هست واین نهاد اگه به فکرملت نباشد پس ملت باید چیکارکنند.بیایید زمین در اختیار انهایی که ثابت میشودخانه ندارند وقیمت مصالح را ثابت کنید تا خودشان بسازند.تورا خدا به داد ملت برسید.
» هومان خسروی | ساعت ۰:۲ - ۱۳۹۹/۵/۸
0
0
پاسخ
در بخش صادرات نیز چنانچه قیمتها مشخص و رقابت در بیشتر دادن میزان تخفیف محقق گردد بازار از انحصار و گره کور داد و ستد آزاد و پول و ارز بیشتر بگردش در آمده و بازار حمل و نقل رونق بیشتری یافته همچنین به مرور و بالاجبار موجب لغو ممنوعیت ورود سیمان سفید به برخی کشورهای همسایه میشود
چرا که انحصار سود بنفع چند تاجر و فساد موجود در بازار رقابت ناسالم در کشورهای دیگر نیز شکسته خواهد شد ... در مجموع این مردمان عادی هستند که بهره مند و بهره مندی آنان موجبات رضای حضرت حق و طبق قوانین الهی جاری در طبیعت باعث نزول برکات بیشتری میگردد ...
» [email protected] | ساعت ۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۵/۸
0
0
پاسخ
واقعا تاسف اوره، عزم برای کاهش اینطوری؟؟؟ یه میلگرد 18 با این قیمت 220 هزار تومن میشه...
» [email protected] | ساعت ۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۵/۸
0
0
پاسخ
واقعا تاسف اوره، عزم برای کاهش اینطوری؟؟؟ یه میلگرد 18 با این قیمت 220 هزار تومن میشه...
» بیداری | ساعت ۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۵/۸
0
0
پاسخ
با سلام خدمت مسولین محترم شما لطفا عزم نکنید بدون عزم قبولتون داریم شما ثابت شده اید مثل قیمت خودرو و دلار و طلا
» نوید | ساعت ۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۵/۸
0
0
پاسخ
میلگرد 11500
نبشی 13700
قوطی 19500
مصالح مجدد 20%دیروز افزایش داشت
7/5/99
» محمد | ساعت ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۵/۸
0
0
پاسخ
مگه الان قیمت چنده که شمازحمت قیمت روکشیدیدالان هم همین قیمته زمان اقای سیف دلار۲۲میلگردشاخه ای ۷۰بودالان دلارباهمون وضعیت میلگردمیشه ۱۴۰ خیلی لطف کردیددرحق مردم خودتون رومسخره کردیدیاخبرازبازارنداریدیاپولتون اونقدرفته بالاکه براتون مهم نیست افزایش قیمتها
» ناشناس | ساعت ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۵/۸
0
0
پاسخ
کجای این قیمت کنترل هست شما که خودتون از بازار بدتر عمل میکنید یک میلگرد صد هزارتومان درمیاد با این قیمت قشر ضعیف جامعه میتونن خانه دار شوند ؟
» محمد | ساعت ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۵/۸
0
1
پاسخ
سالانه یه قیمت مصوب بشه برای مصالح ساختمانی اینجوری نه فرمول های بی حاصل نیازه ودست دلالان از بازار قطع میشه .خیلی ساده
» حسان | ساعت ۹:۰ - ۱۳۹۹/۵/۹
0
0
پاسخ
انقدری که تولیدات کاملن ساخت داخل تحت تاثیر نرخ دلار قرارگرفته و افزایش قیمت داشته اند، کالاهای وارداتی افزایش قیمت نداشته اند، جالبه چهل سال شعار مرگ بر امریکا سرداده ایم، الان ماحصلش رو داریم میینیم، که حتی تولیدات صدرصد داخلی وخاک مملکتی که هزاران شهید در مبارزه با امپریالیسم داشته، با نرخ دلار امریکا، قیمت گذاری میشود، خاک بر سر چنین مسئولینی که پایمال کنندگان خون همه شهدا هستند، لطفن مسئولین رو بچالش بکشید،
» صفرپور | ساعت ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۵/۹
0
0
پاسخ
سلام، اگر مجلس بتونه جلوی صادارات بی رویه آهن، به افغانستان و عراق رو بگیره همه چیز درست میشه، چرای اینهمه آهن با قیمت مفت به افغانستان و عراق صادر میشه ، و این باعث میشه در کشور خودما کمبود و گرانی افسار گسیخته روبرو باشیم.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ