کد خبر: ۱۵۶۲۷۱
۱۰:۸ - ۱۳۹۹/۵/۸

۱.۲ میلیون مشمول ۳۰ درصد سهام عدالت را فروختند/ ۹۰۰ هزار نفر در انتظار فروش

۱.۲ میلیون مشمول ۳۰ درصد سهام عدالت را فروختند/ ۹۰۰ هزار نفر در انتظار فروش

عضو ستاد اطلاع رسانی آزادسازی سهام عدالت از فروش ۳۰ درصد سهام عدالت ۱.۲ مشمول خبر داد و گفت: همچنان ۹۰۰ هزار نفر در فرآیند فروش قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مهدی نعمتی گفت: طبق آخرین آمارها دو میلیون و 100 هزار نفر از مشمولان سهام عدالت 30 درصد از سهام را به فروش رساندند.

وی افزود: بطورکلی تا هفته گذشته یک میلیون و 200 هزار نفر سهام را فروخته، تسویه و 900 هزار نفر همچنان در فرآیند فروش سهام عدالت قرار دارند. از سه هفته گذشته برنامه‌هایی را سازمان بورس، شرکت سپرده گذاری و کانون کارگزاران طراحی کردند مبنی بر اینکه بانک‌ها و شرکت‌های کارگزاری بتوانند به سئوالات سهامدارانی که سهام را فروخته اند، پاسخ مناسبی دهند.

نعمتی ادامه داد: قرار بود در مرحله اول از 30 تیرماه بانک‌ها و کارگزاری‌ها دسترسی‌های لازم برای پاسخگویی به مردم را داشته باشند. در طول یک هفته گذشته رایزنی‌ها و جلسات مختلفی در سازمان بورس انجام و مقرر شد از امروز و تا قبل از اینکه مرحله دوم 30 درصد آزاد سازی سهام عدالت آغاز شود، کارگزاران بتوانند دسترسی‌های لازم را برای پاسخگویی به سهامداران سهام عدالت انجام دهند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» حمزه از رفسنجان | ساعت ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۵/۱۰
0
0
پاسخ
سلام الان چندین وقته سهامم رو از طریق بانک رفاه گذاشتم به‌فروش یه بار 250 تومان یه بار فقد 4 هزار تومان ریختن به حساب این دگه چه جورشه چرا دولت رسیدگی نمیکنه
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ