کد خبر: ۱۵۶۲۷۳
۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۵/۸

قرارداد فروش شارژ و بسته های اینترنتی سهم فرابورسی با پیش بینی سود خالص

قرارداد فروش شارژ و بسته های اینترنتی سهم فرابورسی با پیش بینی سود خالص

شرکت فرابورسی از انعقاد قرارداد جهت فروش شارژ تلفن همراه و بسته های اینترنتی خبر داد و با پیش بینی دستیابی به حداقل سود خالص ۱۴۶ میلیون تومانی پس از توقف نماد، آماده بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت مبین وان کیش از انعقاد قرارداد جهت فروش شارژ تلفن همراه و بسته های اینترنتی خبر داد و با پیش بینی دستیابی به حداقل سود خالص 146 میلیون تومانی پس از توقف نماد، آماده بازگشایی شد.

براین اساس، "اوان" اعلام کرد: این شرکت در راستای سبد درآمدی متنوع اقدام به انعقاد قرارداد با شرکت پیشگامان موج تلفن همراه جهت فروش شارژ تلفن همراه و بسته های اینترنتی از طریق اپلیکیشن نام آشنای تقویم اذان گوی باد صبا کرده است .

شرکت پیشگامان موج تلفن همراه نسبت به پوشش کف درآمدی روزانه 20 میلیون تومان از طریق اپلیکیشن تقویم اذان گوی باد صبا را تضمین می کند لذا حداقل فروش سالانه معادل 7.3 میلیارد تومان را برای شرکت مبین وان کیش به همراه خواهد داشت که "اوان" با توجه به شرایط بازار و استقبال از اپلیکیشن محبوب تقویم اذان گوی باد صبا، پیش بینی فروشی معادل ۲۰ میلیارد تومان را در نظر دارد و از این محل حداقل سود خالص معادل 146 میلیون تومان را کسب خواهد کرد. درآمد ناشی از این فروش در گزارشات ماهانه به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ